Tijd voor een update dan maar!

Nou Yenna is dus geboren met 40 weken, maand in het ziekenhuis gelegen met allemaal toeters en bellen. Ik heb nooit de weeenremmers genomen, deze kende ik al en ook de risico’s en door alleen de rust is Yenna blijven zitten.

We wonen nu tijdelijk even in Groningen, met een weekje (of al eerder) gaan we naar belgie verhuizen net over de grens. Richard werkt daar en dat scheelt enorm rij tijd natuurlijk!

Verder nog ander WOW nieuws… Ik ben weer zwanger… haal adem Deze zwangerschap was niet gepland en wupje heeft alle barrieres genegeerd (pil) We hebben het er best moeilijk mee gehad even. Wat moeten we nou? enz enz enz. We hebben duidelijke afspraken gemaakt, hulp in de huishouding zodat ik straks weinig hoef te doen, 2 kinderen gaan straks naar school en Lieke kan ook al in principe (vanaf 2 en half in belgie) Meer rust inbouwen, en straks zelf al kalm aan doen. En we hebben besloten het te houden… Voor mijzelf is het nog wennen hoor, was klaar met broeden en de hele mikmak. Ik ben nu bijna 11 weken.

voor de rest alles goed met de kinders en ons!!
Hoop met jullie ook
Liefs!

Liefs Moos, Nikki, Barry, Lieke en Yenna

Tjonge Moos, heel wat omschakelingen voor je. Kan me voorstellen dat je daar even van bij moet komen.

Hoe voel je je? Zwangerschapskwaaltjes? Wanneer ben je uitgerekend?

Hele stap zeg, in België gaan wonen. Wij zitten niet ver van de Belgische grens dus we komen vrij regelmatig in België. Ben nog steeds niet gewend aan de Belgische dorpen en steden.

Groetekes, Sje

Hihi, best een beetje “hilarsch” dat ze met 40 weken pas geboren is
Maar wel fijn natuurlijk!
Enne…nu weer zwanger, wow! Ik kan me voorstellen dat jullie even moesten slikken.
Maar zo te horen gaat het helemaal goedkomen!
Gefeliciteerd bij deze!
Fijn dat het met jullie allemaal goed gaat

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 24 Aug 2006 19:19:54

Whooo
Knap gedaan hoor
En ook van deze kant gefeliciteerdmet je zwangerschap
Geloof ook datje even moet slikken

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

idd een wow nieuws jeetje begrijp dat je idd ff moest slikken

klikte te snel op opslaan maar van harte met je zwangerschap moos

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 24 Aug 2006 22:22:39

ik ben blij dat het goed gaat met jullie .ja was zekker schrikken weer zwanger .maar van harte meid .en hoop dat je een fijne zwangerschap heb ,ondanks niet op gerekend .en ook veel sterkte met verhuizen .

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker