Tijd voor een peuterbed?

Dit is al de derde nacht dat ik elke keer kan lopen naar morgan. Waarom… ze draait ik hoor tok en hard ook en dan ligt ze weer klem met der benen tussen de spijlen of ze is met de hoofd hard tegen de bovenkan/ onderkant van der bed geknalt. En dit gebeurd steeds vaker?? Is ze uit der bed gegroeid?? Ik wilde eigenlijk als ze zo 2 was gaan denken aan een peuterbed maar nu weet ik het zo net nog niet.

Groetjes,

Michèle

Tja, er zijn natuurlijk kindjes van de leeftijd van Morgan die al in een groter bed liggen.

Toen wij een paar maanden geleden die periode hadden dat Erik slecht sliep, dachten we ook aan een groter bed. Ook omdat ik er wel vier keer uit moest 's nachts en hij dan klem leek te liggen. Maar nu gaat het weer prima en hebben we het grotere bed nog maar even op de lange baan geschoven.

Misschien zal het bij jullie ook iets tijdelijks blijken te zijn? Bij ons duurde het een paar weken, toen sliep 'ie weer oké. En als je dat niet af wilt wachten, dan toch misschien proberen?

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/l0uQp2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 14 Jun 2010 08:54:42

Nou denk dat ik het dan even aankijk. Wat ik zeg na der verjaardag vind ik het eigenlijk vroeg zat en als ik het nog even rekken kan graag. Ze maakt nog geen aanstalten om der bed uit te klimmen enne bij een laag bed zal ze er uit gaan en kan ik steeds der kasten opruimen denk ik.

Groetjes,

Michèle

goede morgen dames

wij hebben er voor gekozen om Mira wel in een gewoon bed teleggen.
Mira is ook een kloute kont en ik was ban dat ze er uit zou klimmen.
Mira heeft nu twee nachten in het grote bed geslapen,en ze is er nog niet uit gekomen,er ziet we een soort rek voor dat ze er niet uit kan vallen.
Dus het gene waar ik ook bang voor was is niet gebeurt ,ze heeft nog niet alle kasten leeg gehaald.
Mira ligt in een gewoon twee meter bed.

gr irma

Nandini lag in een groot bed van 2 meter toen ze pas 2 jaar was zonder rekje tegen het er uit vallen. Ze is ook een klimgeit maar ze komt echt der bed niet uit, tegen het uit bed vallen heb ik een opgerolde deken neer gelegd. De deken valt er s’nacht wel af maar ze blijft zelf er gewoon op liggen.

die rand zit aan het bed aan 1 kant dus ik heb het bed gewoon verkeerdom neer gezet onze oudste presterrde het nog om er uit te vallen .
Die handoek is ook een goede oplossing