Tienermoeder zoekt stemmen!

Hallo allemaal!
Mijn vriendin is een tienermoeder, ze heeft echt een heel lief dochtertje Nicky. Nu heeft ze haar baby op een fotopoll gezet om zo een mooi verzorgingspakket voor de baby te winnen, wat ze natuurlijk erg goed kan gebruiken… maar helaas de baby op de eerste plaats heeft een fanatieke aanhang! Dus vraag ik jullie te stemmen op NICKY via deze site:
Link weggehaald door beheerster, dit is reclame voor andere sites en daar zit ik niet op te wachten

en als je eerlijk wil winnen ga je niet zieltjes en stemmen winnen op andere sites waar je normaal gesproken ook niet komt

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hihi, ik dacht al, wat duurt dat lang
Maar je hebt volkomen gelijk Kim.
Het zou toch anders geweest zijn als deze “Star” hier vaker kwam.

Groetjes, mamma van Stephan

Dan nog zelf doe ik daar niet aan mee… mensen zijn zelfs al zo gek dat ze geld betalen op site’s, voor stemmen voor hun kind… sorry sommige dingen gaan een beetje ver… ene daarbij mijn kids zijn toch de mooite hoef niet niet mee te doen hahahha

Tries

Liefs Tries

die van jou het mooiste tries??? echt niet die van mij zijn het mooiste van allemaal !!! hahahhahahahhaha

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ja, dat had ik laatst ook gezien. Op Marktplaats, een betaalde advertentie om te stemmen op dat kind.
Vind dat een beetje “wanhopig” eerlijk gezegd, om op die manier aan stemmen te komen.

Maar goed, ieder zijn mening hoor!

Ja zeg, zo lust ik er nog wel een paar hoor, hahahahahaha!!!
Toevallig is ons mannetje de aller aller aller mooiste!!!

Mijn excuus mensen!
Ik liet mij van de goede kant zien en steun een moeder… vandaar maar goed zal niet weer gebeuren

Op zich heel lief van je star, maar eerlijk is het natuurlijk niet, en daarbij is het niet leuk op een ander bord reclamen voor een ander bord gaat maken…

hihi net zo iets als je bij de c1000 reclamen maakt voor de alberthein

Tries

Liefs Tries

Hoi Debby,

Ik snap het op zich wel hoor en vind het leuk dat je haar wil helpen!
Maar het is een beetje wat Tries net ook al zei.
Reclame maken bij de C1000 voor de Albert Heijn

P.S. Wel netjes dat je je excuus maakt trouwens

Gewijzigd door - Bieb op 15 Apr 2004 22:43:23

zeker weten!!! ze had ook niks hoeven zeggen

dus super

Tries

Liefs Tries