Tienermama's


#1

Wie is ook bevallen als ze nog studies deden??

Wie heeft zijn studies ook afgemaakt?

Ikzelf ben 18 jaar en studeer nog.

Ik zou graag ervaringen hebben van jonge mama's??


#2

Hallo,

Ik ben brenda en ben 20 jaar, ik heb een dochter charissa van 19 maanden. Ik ben in verwachting geraakt toen ik nog 17 was. Mijn verhaal staat bij verhalen en dan bij zwangerschap. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar meiden die het zelfde meemaken.

Je mag me best mailen of toevoegen op msn als je wilt: lover_camel_girl@hotmail.com

Liefs brenda de trotse mama van charissa


#3

Hoi Marisa,

 

Ik ben afgelopen september één dag nadat ik 22 was geworden bevallen van een dochter. Ondanks dat mijn zwangerschap een heel bewuste keus was en ik mij goed had voorbereid, heb ik nu toch meer vertraging opgelopen dan ik had gewild. Ook in de toekomst zal deze vertraging blijven (het is toch moeilijk te combineren) we willen graag in de toekomst meerdere kinderen en daarom maak ik mij ook zorgen over de rest van mijn studie.

Ben nog in dubio, ik was vastbesloten het af te maken, maar heb nu een soort dipje... En jij?

p.s. Ik studeer Engels & Taalwetenschap een de VU in Amsterdam

 


#4

Heeej!

Ikzelf ben net 21 geworden en zit in het laatste jaar van mijn studie (Pabo) Ik ben in februari bevallen en heb dit jaar zelfstudiemodules kunnen volgen. Volgend jaar moet ik ook nog 6 vakken volgen. Af en toe vind ik het wel moeilijk te combineren, maar ik WIL mn opleiding af maken.

Groetjes Anke