@ mamariska
Ja ik ben verpleegkundige van huis uit, dus nee geen PABO, het zou misschien mogelijk zijn om haar naar school te laten gaan, alleen word dit wel in het Engels/ lokale taal gegeven. Ik vraag me ook af of ik haar wel in het Nederlands wil onderwijzen of misschien toch in het Engels. Er zijn veel kids om ons heen (in Afrika geen kind tekort zeg maar) van alle leeftijden en sportclubs/ drama groepen etc zijn er ook best, nu ga ik ook wel eens wat drinken in een park waar veel kids komen dus dat sociale zit denk ik wel goed! Ik vraag me gewoon af of een leek (ben dan wel HBO opgeleid, maar weet niets van lesgeven aan kleine hummels) geschikt is om dit te doen. Nu is ze nog jong, maar je kan er niet vroeg genoeg over nadenken, lijkt me, helemaal omdat we waarschijnlijk over 1 jaar uit de stad verhuizen, (we bouwen een eigen vakantie resort), naar een eiland met ongeveer 6.000 inwoners, 1/2 dag reizen van de bewoonde wereld vandaan!
Dus jij denkt dat als ik contact opneem met een lokale basisschool ze me best zouden kunnen helpen?