Thuiskapster: zwaar irritant

Een week of twee geleden belde ik een thuiskapster in Eindhoven. Dat leek me met twee kindjes wel handig: heel goedkoop thuis geknipt worden op tijden dat het jou uitkomt. Ze zei dat ze alleen nog klanten dichtbij huis aan nam, maar ik kon er nog wel bij. Ze zou vanochtend komen. Ik moest naar de allergoloog, maar omdat zij zou komen, ging papa er met Max heen. Eva en ik zouden geknipt worden…Wij wachten, wachten, wachten…Komt dat mokkel gewoon niet opdagen! Terwijl Eef en ik zwaar geknipt moeten worden, ik heb haar pony vandeweek uit nood zelf wat geknipt, want het kon eigenlijk niet meer…En nu zitten we hier allebei met een slecht kapsel! Ik moest bij dat mens twee weken wachten op een afspraak, wat ik al vervelend vond gezien de noodzaak van een knipbeurt, maar a la. En dan laat ze ons gewoon zitten! Waardeloos. Ik kan me daar kwaad om maken, omdat ik alles om die afspraak heen moest plannen en mijn vriend zelfs vrij moest pakken om dus met Max naar het ziekenhuis te gaan. En haar kan het niet bommen, bah! Ik heb het jaren terug ook al een keer met een thuiskapster gehad, die kwam ook niet opdagen. Lekker betrouwbaar! Ik ben echt pissed op dat mens! Ik heb haar voicemail ingesproken (gewoon netjes gevraagd of ze de afspraak was vergeten, geen gescheld hahahaha, dat deed ik inwendig!), maar ik verwacht niet dat ze netjes terug belt. Zwaar irritant dit! Nu moeten we toch weer de volle mep betalen voor de kapper: 50,- samen (!) terwijl er bij Eef 1 cm af moet en bij mij ook! GRRRRRRR! GRRRRRRR! GRRRRRRRR!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat een gebaksdoos. Kun je geen andere zoeken? En eens kijken of jullie een kappersschool in de buurt hebben daar kost het ook geen drol.

Groetjes,

Michèle

halllo 50 euro? ik betaal voor mezelf bij de gewone kapper 15 euro en voor rico 10. jouw kapper de helft duurder? what the hell?

en echt niet normaal dat ze gewoon niet komt opdagen… kan echt niet gewoon… tenzij er een goede rede voor is maar bel dan gewoon netjes af tjee…

Gewijzigd door - MamavanRico op 25 Jan 2011 21:49:23

IRRITANT!!!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Idee; zelf knipcursus volgen. Bedoel ik niet negatief hoor maar wel een aanrader en goedkoper (tja de cursus is niet goedkoop) maar je kan je kindjes en manlief zelf knippen!!

Ja, ik baal er nog steeds van! Ik ben nu maar met Eef en Max naar de Brainwash kapper geweest en was 30,- kwijt. Dat ging nog wel. Maar we moesten lang wachten. Gelukkig was Eva superlief en kreeg ze daar de lachers op haar hand omdat ze gewoon heel grappig was! Ze liet zich ook heel goed knippen en Max lag te chillen in zijn maxi cosi. Maar we waren 1,5 uur weg en dat kan met 2 kids heel verkeerd uitpakken he? Er moet er maar net eentje gaan brullen! Die knipcursus vind ik helemaal niet zo’n slecht idee eigenlijk, ik zal er eens naar kijken! Is eigenlijk nog leuk ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat een maf mens! Dat doe je toch niet

Mooi dat het zo goed ging bij de normale kapper Wat goed van jullie kindjes
Wij betalen trouwens bij onze dorpskapper ook 11 euro voor een knipbeurt

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

zo dat is een hoop geld voor thuiskapster .dat betaal ik niet hoor
ik betaal ongeveer 35 euro s voor ze drieen

groetjes marielle mama van tanja

Echt belachelijk dat ze niet op is komen dagen. Natuurlijk kan er iets tussen gekomen zijn, maar laat het dan in ieder geval even weten. Wel zo netjes. Oh ik zou daar ook echt niet tegen kunnen en kwaad worden. Ze weet waarschijnlijk in ieder geval heel goed dat ze fout zit aangezien ze helemaal niet meer op je telefoontjes reageerd.

Groetjes,
Sandra

GHHHHRRRRRR !!! Ik zou er ook zuur van zijn
hou nie van mensen die hun afspraken nie nakomen, zeker nie als ik moet puzzelen voor de afspraak !

Pippy is geboren 17.07.2009