Thuis of ziekenhuis?

Hallo,
Ik bn nu al 2 jaar trotse moeder van charissa en ben in het ziekenhuis bevallen omdat het thuis niet mogelijk wasa(woonde toen nog bij mijn ouders). Heb een best zware bevalling gehad en ben geknipt en met de vacuumpomp bevallen. Mijn vraag is kan je dan wel thuis bevallen en wat zouden jullie doen. Ik ben nog niet zwanger maar ben er al wel erg mee bezig.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Mijn oudste is na een hele zware bevalling en 5 kwartier thuis persen uiteindelijk met een knip + vacuümpomp in het ziekenhuis gehaald.

De jongste kwam 16 maanden later, gewoon thuis in ons eigen bed, met 3 uurtjes weeën, 10 minuten persen en zonder enige schade aan mama ter wereld.

Dus antwoord op je vraag: ja, je kunt bij een tweede gewoon thuis bevallen in theorie!

Groetekes, Sje

dankje sje,
maar wat ik er vergat bij te zetten is dat ze het erover hadden dat mijn stuitbeen te hoog lag. Heb er toen niet echt over nagedacht maar , wil eigenlijk best graag thuis bevallen de volgende keer.
Vandaar dat ik er al erg mee bezig ben:D

Stuitbeen-ervaringen heb ik niet. Geen idee hoe mijn stuitbeen ligt, dus over wel of niet thuis bevallen na een zware kunstverlossing met een te hoog stuitbeen, daarover kan ik je niet geruststellen.

Groetekes, Sje

geeft niet hoor,
het is nog niet zo ver haha…

Even iets anders off-topic, hoe is het afgelopen met die foto op canvas die je voor je vriend had laten maken ter gelegenheid van jullie jubileum?

Groetekes, Sje

hij vond het helemaal geweldig:D.
En ben er ook erg trots op hoor.We hebben lekker een weekend alleen gehad en hij heeft romantisch voor me gekookt

Tja, en geen wonder dat je dan na zo’n romantisch weekend over een tweede kindje na gaat denken. Haha!

Tof dat-ie blij was met de foto!

Groetekes, Sje