Thuis afscheid kunnen nemen van ukkie

Dan zou je denken dat het wel even genoeg was geweest de afgelopen week, maar blijkbaar kan er altijd nog een schepje boven op.

Gistermiddag een afspraak gemaakt voor een curretage, we werden echt van het kastje naar de muur gestuurd maar oke vrijdag 10:00 uur ben ik aan de beurt.
Maar gezien de opkomende krampen had ik zoiets van dat ga ik niet redden hoor, en nee dat klopte helemaal gisteravond 21:11 uur kwam onze uk.
ik wist helemaal niet wat te moeten verwachten maar vond het echt een minibevalling.

Het vruchtzakje was helemaal intact, en Niels kon het niet aan om te kijken, maar ik wou en zou en moest weten hoe het er allemaal uitzag, en ik heb er geen spijt van ben zo blij dat ik het heb gedaan het was een compleet minimensje van nog maar 2 a 3 cm ik vond het echt zo mooi en volmaakt.

Maar de vreugde was maar van korte duur de bloeding ging maar, dus uiteindelijk toch maar de verloskunige gebelt, zei is nog rond een uur of 22:30 langs geweest en vertrouwde het niet helemaal dus uiteindelijk 23:45 Ruben uit bed halen naar Sneek brengen naar de oppas en ik moest worden op genomen in het ziekenhuis ter opservatie.
de nacht is gelukkig goed verlopen met zeer weinig slaap, heb uiteindelijk een stoel gepakt en ben naar het onweer gaan zitten staren.
en de controles waren vanmorgen allemaal inorde, dus hoefde gelukkig niet door naar de ok.

Niels had vandaag examen en kon er niet onderuit dus die lag vanacht 2:30 in bed en moest 5:30 in de auto zitten dus die was gebroken maar ondachts al het gevlieg vanacht toch met vlag en wimpel geslaagd een 8 dus toch een positief puntje

Dus hier eindigt het verhaal van een lange drama week, nu maar weer aansterken want voel me echt een slappe dweil.

En wou jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie medeleven
@Sje bedankt voor je lieve kaartje ik was wel zo verbaasd en ontroerd

Groetjes Marianne mama van Ruben en *

Oh wat erg meid, maar toch fijn dat je op je eigen manier afscheid hebt kunnen nemen. Hopelijk kun je het zo makkelijker een plekje geven al is makkelijk natuurlijk niet het juiste woord.

Jij en je gezin veel sterkte en neem de tijd voor jezelf.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Wat heftig meis. Zo’n klein minimensje al. En dan ook nog naar het ziekenhuis moeten, kleine man naar de oppas. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je gezin.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Geen dank, graag gedaan meissie. Was toch het minste wat ik kon doen?

Alle liefs en sterkte, want dit zijn hele ingrijpende dagen geweest. Fijn dat je echt afscheid hebt kunnen nemen van jullie kleine mopje en dat je er geen spijt van hebt dat je daar zo de tijd en de moeite voor genomen hebt.

Dikke knuffel.

Groetekes, Sje

Wat een vreselijk aangrijpend verhaal meis!
Misschien is het voor je verwerking en je rouwproces wel goed dat je hebt gekeken naar je kleine ukkie. Heel moeilijk, maar wel knap van je dat je dat gedaan hebt.
Ik hoop dat je lichamelijk snel opknapt en dat je geestelijk ook tot rust kan komen en steun vindt bij elkaar…
Het allerbeste toegewenst!!!

Liefs Christa

Lieverd Wat leef ik ook met je mee
Er is geen dag en ik denk aan jullie
Zal al op je msn staan dat je thuis was
Het is moeilijk maar het is wel een klein mini mensje rouw erom hoor geef het de tijd
Wij hier zullen er altijd voor je zijn maar ook voor Niels en je kleine mannetje
Heel veel kracht en boven aan de hemel staat een klein sterretje
hij /zij zal altijd bij jullie zijn
En ook bij iedereen die om jullie geven

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

o meis wel mooie gebaar dat het thuis is gekomen .alleen wat minder dat je naar het ziekenhuis moest .marianne en niels heel veel sterkte
ik denk aan jullie .samen sta je sterkt

groetjes marielle mama van tanja

He he meissie, wat een gedoe allemaal he. Erg fijn dat je er iets aan gehad hebt dat dit thuis gebeurde en dat alles nu ( medisch gezien dan ) in orde is. Hopenlijk kunnen jullie het nu een plekje gaan geven en gaan aansterken. Dikke, dikke zoen en van ons was er vanmiddag ook al een kaartje met de post mee.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

weet even niks te zeggen marianne

maar vind het heel erg dapper hoe je dit doet,en dat je van ukkie zo afscheid heb kunnen nemen

dikke knuf meis

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

och meis, wat een verhaal fijn dat je zelf toch afscheid heb kunnen nemen van jullie negeltje, ik wens je nog heel veel sterkte en een dikke knuffel vanuit zeeland

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

wat een verhaal marianne.
Ik leef zo met jullie mee!
Neem lekker tijd voor jezelf het is allemaal niet niks!

hele dikke knuff

groetjes gytha

Wat bijzonder dat je toch op zo’n manier afscheid hebt kunnen nemen!
Heel veel sterkte en neem je tijd om weer aan te sterken, zowel lichamelijk als geestelijk.
Dikke knuf.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Dat is weer een berichtje waar je het gewoon koud van krijgt. Kan wel zeggen dat ik blij ben dat jullie afscheid hebben kunnen nemen, maar natuurlijk had je dat liever niet gedaan en zat de kleine uk nog steeds in je buik met een kloppend hartje. Des ondanks is het wel fijn dat je het in alle rust hebt kunnen doen. Gelukkig is er verder geen complicatie opgetreden.

Veel sterkte met jullie verlies en ik hoop dat er snel weer een wonder mag komen bij jullie!

pfffffff zit hier met kippevel,
Heel veel sterkte en neem de tijd

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hele dikke knuffel meis…

zit op je schouder als het nodig is…

Liefs Tries

Wat ontzettend fijn dat je toch nog thuis afscheid kon nemen. Wel heel heftig dat je ondanks dat toch nog naar het ziekenhuis moest. Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat jullie de nare dingen nu voorlopig gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat goed van je dat je zo bewust afscheid hebt genomen. Ik vind het heel dapper en sterk van je. Ik wens jou en je man veel sterkte en zorg goed voor jezelf!
liefs.

Jeetje wat een heftig verhaal. Wat moet dit zwaar zijn om mee te maken. Ik keek net naar de echo van mijn zoontje toen hij 11 weken was…het is dan inderdaad al een echt minimensje met alles erop en eraan…
Heel erg veel sterkte voor jullie!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

jeetje zeg, ook ik weet niet wat ik moet zeggen…hier zijn echt geen woorden voor. aan de ene kant denk ik wauw dat je je kleine ukkie zo klein in het echt heb gezien moet wel heel bijzonder zijn maar natuurlijk tegelijkertijd zo ontzettend pijnlijk omdat het niet had mogen zijn. ook ik wens jullie ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />