Thomas de trein

echt helemaal je van het is?? Althans, volgens bo dan he!! Hij is ook helemaal dol op cars, en met name Takel (mater), maar thomas de trein wint het hoor!!
Bo heeft een basis trein set van hun gekregen, tijdje terug toen de feestmaanden nog in volle gang waren, en heeft er wat treintjes bij. Officieel is dit vanaf 3 jaar, maar Bo is er helemaal gek mee!! De rails worden door papa of mama klaar gelegd, en er zit een huisje op de rails, waar de trein door heen kan, en bo doet alle treintjes netjes achter elkaar, en dan rijd hij rondjes, door het huisje. Constant de zelfde rondjes, ik snap de fun effe niet, maar Bo gelukkig wel, hij vind het geweldig, en heeft vandaag alleen nog maar daar mee gespeeld!! hahahahaha, tis toch wat!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wat leuk dat Bo er zo blij mee is. Erik vindt Thomas de trein ook leuk, maar dan de filmpjes op you tube of op de dvd. Veel speelplezier voor Bo!

Groetjes,
M

Grappig!
Toevallig heeft Seth de afgelopen 2x op de PSZ ook met Thomas de trein gespeeld, maar verder heeft hij die nog nooit op tv gezien.
En Cars btw ook niet, bestaan daar kleine filmpjes van?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Je kunt het op youtube zien, gewoon cars the movie in typen en dan komen er wel verschillende filmpjes naar boven, en je kunt de dvd’s ook wel kopen van cars bij blokker ofzo, maar ik vind ze zelf nog te duur, dus wij doen het met internet.
Thomas de trein dvd’s zijn wel wat goedkoper, maar goed, bo kijkt op zich niet zo gek veel tv.
Maar die treintjes, man o man, beter speelgoed hadden we niet kunnen verzinnen zeg!

liefs woezel

Wat grappig!
Het is nu even wat minder, maar mijn zoontje is helemaal geobsedeerd geweest door Thomas!
Inmiddels hier een hele kist vol spoor, bijna alle treintjes, een remise en nog een hoop andere aanvullingen en 4 dvd’s verder… en er wordt niet meer mee gespeeld

Totdat hij Thomas kreeg, kon hij absoluut niet alleen spelen… en daarmee dus opeens wel! Maar goed, na 1,5 jaar heel obsessief spelen doet hij nu gelukkig ook weer andere dingen Alleen als hij even een moeilijk momentje heeft pakt hij de treinen of dvdtjes weer en komt hij tot rust.

Maarrr het blijft erg leuk speelgoed!!!

Leuk dat hij Thomas de Trein zo leuk vind. Tim kent Thomas niet, want hij heeft daar helemaal geen spullen van en ziet het ook niet op tv. Tim is echt een grote fan van Bob de Bouwer en Cars.

Groetjes,
Sandra

wat een toeval Wil!!!
ook rico is helemaal gestoord van treinen en ook van de tekenfilm!
enne… als klapper op de vuurpijl rico vind takel helemaal tha bomb!
bliksem ook wel maar dna roept hij: KETJOUWWWWW!! (je weet wel wat hij deed om meiden te versieren hahaha)
super hoor!

Hier ook een fan nog steed svan tomas
Ik heb een leuke webshop(niet van mezelf) met kleertjes en speelgoed
Weet alleen niet of ik hem neer mag zetten van Kim
Anders als je hem wilt hebben geef maar een gil dan mail ik hem
Heb er vaak spullen voor Justin vandaan

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

@heleen, dan ben ik erg benieuwd!
Wil je mij mailen?

@suzsje Ik heb je gemailt
Ben benieuwd wat je er van vind

@Heleen: wil je ook mij mailen?

Ik stuur de link via je msn Inge

Heleen, zou je hem mij ook willen mailen? Ben wel heel benieuwd!!

liefs woezel

Ik heb niks ontvangen …

hmm sorry, lag aan hotmail! heb m wel, thanx, erg leuk!!!