Dat is zo gek, eerst ben je mama van 1 kind, toen mama van 1 kind en een baby en nu thije dus loopt en dreumes dingen gaat doen (dus af en toe best wel stout doet) heb ik pas het gevoel twee kinderen te hebben! Ik had dat eens ergens gelezen en vond het toen zo’n onzin, maar nu snap ik ook echt wat ze bedoelen!
Maar ons kleine mannetje is dus een echt ventje geworden nu hij door de kamer stapt. Hij is ook zo trots op zichzelf! Ik zal eens een foto maken, dat heb ik nog niet eens gedaan… jemig wat erg… ga ik morgen doen!!! Ook zo leuk om te zien dat het elke dag beter gaat. Eerst waren het maar 5 stapjes, en een dag later loopt hij de hele kamer door! Die beentjes nog een beetje stijf en dan die schudbillen, heerlijk!! Nou, deze mama is trots!
Thije loopt! pas nu twee kinderen
mamaKim
lon1306
hoi,
lijkt me inderdaad best raar om ineens twee lopende kinderen te hebben en dan het idee hebben ik heb twee kinderen. Kan zowel makkelijk als lastig zijn.
Goed hoor van hem.
geniet ze groetjes
lon106
Asje
Hahaha lekker trots zijn hoor ! Weer een heeeeele nieuwe wereld gaat er voor hem open, hij zal het er wel druk mee hebben. Wat vind Luca ervan ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!