Thermometer

Hoi allemaal,

Ik wordt gek van de thermometers! We hadden een philips maar die was oud en duurde erg lang voordat hij de temp gemeten had. Dus ik dacht haal ff een nieuwe hij zal wel versleten zijn!
Nu heb ik een nieuwe 3 weken geleden gekocht van natrilus of zoiets(weet naam ff zo niet) Wil ik hem net gebruiken omdat lieke een hoektand krijgt en erg hangerig is, dacht ff tempen duurt dat rot ding ook 5 minuten voordat hij piept.
Kan dit de batterij zijn? Wel sterk 2 themometers in huis en duren allebei ontzettend lang terwijl op het doosje staat temp in 1 minuut bekend.
Iemand ooit meer gehad?

groetjes gytha

ja ik heb ook zo eentje en duurt inderdaad erg lang
helaasik heb hem van boots en zelfde probleem dus

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik heb er een van de trekpleister en dat ding geeft binnen een halve minuut al de temp aan. Super is hij en ook nog flexibel dus geen geklooi.
Gr. Natasja

[/url]

Ik heb ooit een digitale thermometer gekocht bij de Aldi. Werkt super!

Hoeven we nu niet meer te gebruiken want onze meiden hebben de leeftijd dat we de oorthermometer mogen gebruiken. Dat mag pas vanaf ongeveer 2 jaar.

Groetekes, Sje

Ik heb een hele simpele van het kruitvat. Batterij is bijna duurder dan de thermometer. Niet binnen een minuut, maar snel genoeg zonder zeuren zeg maar.

En bedankt sje, ik zat me laatst af te vragen wanneer je zo’n ding zou mogen gebruiken. Nu kan die nog even op het verlanglijstje blijven staan.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, ik zou in jouw geval inderdaad nog maar even wachten met een oorthermometer.

Groetekes, Sje

Ha ha ha ja doe ik ook hoor. Ik wist dat ze hem nog niet hebben mocht maar ik vroeg me laatst af wanneer het dan wel mocht, maar dat weet ik nu ook weer

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb ook een digitale thermometer en die doet er ook best lang over.
Ik heb ook een oorthermometer maar ben niet blij met die dingen, je oren meten namelijk bijna nooit dezelfde temperatuur.
Ik gebruik dat ding alleen ter indicatie en als ik het niet vertrouw moeten ze met de billen bloot!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Wij hebben gewoon een digitale van het Kruidvat. Kost maar en paar euro. Piept snel en er zit een flexibele punt aan. Oorthermometers vind ik niet betrouwbaar. Op het werk hebben we ze ook, maar meestal meten we de temp. rectaal.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja klopt Jolanda, ik gebruik die oorthermometer ook voor de indicatie: koorts of niet. En dan weet ik gewoon al genoeg. Een hele precieze meting is vooralsnog niet nodig geweest als ze ziek waren dus ik heb ze ook niet hoeven pesten met een thermometer tussen de billen.

Groetekes, Sje

Hoi,

Omdat onze dochter van haar middel tot aan de teentjes in het gips zit had ik een oorthermometer gekocht. Dat is nu net even handiger dan een gewone thermometer. Nou, dat was geen succes. Hij gaf 35,1 aan terwijl ze koorts had.
Trouwens op die van ons staat dat je hem vanaf 0 maanden kunt gebruiken, maar ja, als hij niet de goede waardes aangeeft dan heb je er ook niets aan!

Groet Tams

nou denk dat ik toch maar weer een andere ga kopen word gek van die dingen!
Ik heb vorig jaar ook een themometer voor het voorhoofd gekregen.
Een keer over het voorhoofd van links naar rechts en moet perfect zijn! Ook tevens een oorthemometer. Nou heb nog noit zo’n on ding gezin. Als ik over mijn vorhoofd ga is het 33,4 en bij lieke 34,5 jajaja we zijn wel koubloedig maar zo koud hebben we het ook weer niet. hahaha
bedankt allemaal

groetjes gytha

Oorthermometer nog niet gebruiken he?! Lieke is nog te jong daarvoor!

Groetekes, Sje

nee gebruik ik ook niet sje!
Alleen voor het voorhoofd maar zoals ik al schreef vreselijk ding dus wij doen het gewoon met een digitale maar die moeten het wel fatsoenlijk doen!

groetjes gytha

Hi,

heb toevallig gisteren een nieuwe gekocht.
Eentje van Braun met een flexibele punt en meet in 10 sec!

effe heel domme vraag…:waarom mag je bij baby’s geen oorthermometer gebruiken?

ik heb er geen hoor … mijn manneke moet ook met de billen bloot maar was benieuwd naar de reden waarom niet?

De gehoorgang van baby’s is te krap voor oorthermometers. Dan kan er iets beschadigen als je die thermometer toch gebruikt. In de gebruiksaanwijzing van onze oorthermometer stond dat het niet gebruikt mocht worden voor kindjes jonger dan 2 jaar.

Groetekes, Sje

bedankt sje!