Therapie geweest

nog niet veel op geschoten,hij begreep niet echt waarom de ha me naar therapie had gestuurd…maar we hebben gebabbeld,hij heb wel ff gekeken of het niet me banden waren,maar dat was niet zo…kreeg oefening wel mee,om te voorkomen dat het niet stijf gaat worden omdat het per dag zeerder gaat doen.

en hij rade me aan op de trap tree voor tree te nemen wegwns het ploppen in me knie.

donderdag als ik in het ziekenhuis bent geweest en moet ook aan de arts vragen of het dan zin heb om therapie te krijgen moet ik hem terug bellen voor verdere afspraak.

dus al met al geen steek verder maar wel weer meer pijn door dat gefroet eraan

en nu ga ik lekker met de kids broodje frikandel eten hihihihi heb ik wel verdiend

Ja, beetje vreemd zo hoor…
En balen zeg, dat het elke dag meer pijn gaat doen
Pff…jij blij dat je geen baby meer in huis hebt…had je echt geen kant op gekund.
Volgens mij zijn Dylan en Kaitlyn wel heel lief voor je, of niet? (omdat Dylan laatst al bloemen voor je had gekocht )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Gewijzigd door - Bieb op 04 Jul 2005 13:03:30

Gewijzigd door - Bieb op 04 Jul 2005 13:04:11

idd bieb daar ben ik wel blij om hoor pfffff

heb toen kaitlyn nog geen jaar was 3 zwaar gekneusde vingers gehad toen moest me moeder hier hele dagen zijn

maar ze worden nu wel makkelijk hoor,maam wil je al koffie dan pakken we het ga zo maar door hihiih

Och…da’s wel lief

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en…?

He dat is balen zeg
We super dat je van die lieve kindjes hebt die je graag willen helpen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

quote:
maar ze worden nu wel makkelijk hoor,maam wil je al koffie dan pakken we het ga zo maar door hihiih
Wat een lieverds, mama's willen ook wel eens lekker verzorgd worden he?!

sterkte hoor…!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

idd deze mama verdient dat wel vind ik zelf…

alleen kaitlyn mag geen limo meer inschenken hahaha heel de aanrecht onder de ijsthee hihiih

Ahhh wat lief!
Hopelijk worden die van mij ook zo strakkies als ze wat groter zijn :smiley:

Groetjes Nathalie & Co

naruurlijk worden ze ook zo nathalie,gewoon ff zielig doen ff huilen joh ze rennen voor me hihiih nee geintje

dylan was heel vroeg al zelfstandig omdat ik met kaitlyn haast niks mocht doen,3 1/2 jaar zelf wassen aan kleden en noem maar op

en dat is zo verder gegroeid,en ja kaitlyn ziet het en wilt ook wel zelffffff dingen doen ,met gevolg limo over heel de aanrecht en dan drup,drup zo van je aanrecht op de grond

maar het zijn schatten