mijn kleine remy is erg hongerige en word niet zat van de fles. overdag weet ik het aardig te rekken. hij krijgt al 200 in de fles en als ik hem meer geef spuugt hij weer iets uit. remy word snachts vaak om 5 uur wakker en als ik hem dan de fles doe kom ik overdag niet goed met de flesjes uit. en als ik hem dan toch smorgens om 8 uur de fles doe heeft hij veel moeite met de fles. bij mijn eerste zoontje deed op een gegeven moment een theelepetje nutrix door de laatste fles. en dit werkte goed en was op advies van het cb. maar nu vroeg ik dit ook voor remy en nou vinden ze het niet zo’n goed idee. hij is nu bijna 3 maand. hebben jullie nog goede tips en of ervaringen.
moeder van max en remy
Theelepel nutix door laastste flesje
max24
Weet je ook waarom het cb het niet zo’n goed idee vindt?
Als het bij je eerste kindje goed werkte…waarom zou je het nu dan niet weer doen?
Bij vier maanden kan je door de laatste voeding rijstebloem doen, dat kan helpen. Maar ja, daar heb je nu nog niet zoveel aan.
Jasper heeft zich het eerste half jaar ook steeds s’nachts gemeld, ik gaf gewoon op vraag, en dan schoof ik overdag wat met de tijden, als ie het dan niet helemaal op dronk dan niet, hij had immers s’nachts ook al gehad. Als je totaal maar rond de 750 tot maximaal 1000 ml uitkomt.
Groetjes Carolien