Oef! Ik was al bang dat Julia op veel te veel zat nu, want ze krijgt nu 5 flessen (waaronder 1 nachtfles van 90 nog) en dus een beetje fruit en groente om te oefenen. Gelukkig dat die 1000 dus alleen voor flesvoeding geldt! Gelukkig heb ik morgen een informatiebijeenkomst over voeding op het cb, want het is allemaal best even iets wat je moet weten!
Ik had als een echte Nederlandse natuurlijk ook meteen die Goede Nacht gescoord met de gratis zegels. Natúúrlijk kwam Julia gewoon om 03.00 uur en dus dacht ik weer: ‘Weer een verkooppraatje van Nutricia!’ Want welke ouder wil na 6 maanden nu niet doorslapen? Ik denk inderdaad dat het geen zak uitmaakt en dus stop ik met dat spul geven zodra de gratis actie is gestopt. Of ik pak lekker die 2,50 korting. Ook fijn!
Julia at gisteren peer en dat ging er wel in. De wortels vond ze OPEENS minder, die liet ze staan voor meer dan de helft. En mama maar potjes kopen! En toen blies ze ook nog even, want dat vind ze nu zoooooo leuk: pffffffff en daar vloog de oranje drap! Om maar te zwijgen of dat vieze gedoe met die oranje slab, waar ze dan met haar volle handjes in gaat graaien. En hup naar het mondje ermee, zit het oranje echt overal! Zelf vind ze de slab heerlijk, ik heb liever dat ze groente eet!
Groetjes Rainbow, trotse mama