The voice off!

kijken jullie daar nu ook naar? WIj wel, en jemig wta is het niveau hoog zeg!! Al die andere talentenjachten vallen hierbij in het niet, en lijkt op kinderspel vergeleken met the voice!! Ik ben zo beneiuwd wie er gaat winnen. Ik denk Ben of Pearl. Ben is mijn favoriet, met name ook door zijn uiterlijk hoor. Normaal val ik totaal niet op zulke mannen, maar op de1 of andere manier werkt dit voor hem!!

Vond alleen dat Leonie die er net op was , dat zij heel slecht zong, met name het begin van het liedje, maar blijkbaar was ik de enige die dat vond

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik volg het helemaal niet. Ik zei net nog tegen manlief tijdens het zappen, toen het voorbij kwam: “Ik heb er niets mee.” Maar veel kijkplezier!

Groetjes,
M

Ik ging voor Anne, maar die is er vorige week uitgegaan. Op zich lijkt Ben de winnaar al maar Kim is ook onzettend goed.

Groetjes,

Michèle

Ook ik hang op de bank voor the voice. Ben blij dat ik geen keus hoef te maken! Allemaal top artiesten. Hoog niveau en een leuke show…voor zover.

Veel kijkplezier.

@Mriek, nou ik blijf er niet speciaal voor thuis, en als er een hele goede film op is, wil ik ook wel naar die film kijken, maar stiekum volg ik het wel tussen de bedrijven door, en nu met de finale, ja dat wil ik best wel graag zien!!

liefs woezel

Ik bleef er wel voor thuis en Mer mocht echt niet zappen Enne dit is zijn nummer. Dit is GEWELDIG

Groetjes,

Michèle

@michele, nou ik vond zijn auditie nummer of het nummer when a man loves a women juist echt nummers voor hem!!!

liefs woezel

Oh die waren ook goed maar deze echt kippenvel. Zeker toen hij het de eerste keer zong.

Groetjes,

Michèle

Ik ben ook voor Ben, ik was voor Shari-An maar die is eruit helaas.
nu ben ik voor Ben, dat was mijn 2e favoriet!
Alhoewel ik net wel een hele valse noot had ontdekt van m!
Leonie…tja ik had NOOIT verwacht dat zij in de finale zou staan toen ik haar in het begin zag zingen.
maar toen INEENS klapte ze eruit… en was ze echt goed! maargoed Ik ben voor Ben!

Nog iets, Ik heb het vorige week niet gezien ik zat echt te denken WAAR IS ANNE!!!
Ik vond eigenlijk dat Ben het beste was in zijn auditie. die auditie was zo briljant! ik heb het eerste uur net niet gezien… heeeft hij zijn auditie nummer ook gezongen? ben het vanaf half 10 aan het kijken dus weet niet wat daarvoor is gezongen…

hij heeft if you don’t know me by know gezongen, zat echt een false noot in!! Oh en ja , en bryan adams en melc liedje gedaan baby when you’re gone!!

liefs woezel

nope heeft ie niet Inge alleen if you don’t know me by now en een duet met Leontien. Mel C em Brian Adams.

Groetjes,

Michèle

ja hor , het wortd nog spannend ook, gelukkig is pearl ook een favoriet bij mij, dus das ook wel goed dat ze wint!!

liefs woezel

@Wil: wel een valse noot toch? of ik heb heel krom geluisterd.

ik ga nie wachten op de uitslag voel me echt niet goed

truste mensen!

@Michele: jammer ik vond wat ik al zei zijn auditie nr echt zo goed!

wat hij net zong was trouwens echt super trouwens!

nou ga ik echt slapen

ja was een valse noot, zei ik wat anders dan? hahahahahaha
Veel beterschap Inge!!! Hoop dat je je morgen beter voelt!!

liefs woezel

En de Voice is: Ben Saunders… hoe kon het ook anders. Nu kijken of zijn broertje ook wint.

Groetjes,

Michèle

Moet toch haast wel dat Dean vanavond ook wint? Ik kijk nooit Popstars, maar de uitslag wil ik vanavond toch wel even zien

ik kijk normaal geen popstars maar ben nu ook beneiuwd naar die uitslag1! ZOu wel heel erg lachen zijn als Dean nu ook wint!

liefs woezel

@Wil: haha ja dat zei je maar ik dacht zelf dat ik even twijfelde overr die valse noot ben niet helemaal in orde op het moment en toen dacht ik misschien heb jij wel een typfout gemaakt

oke dus Ben heeft gewonnen! top! ik heb het niet meer gezien maar was er ook iemand 2e, 3e en 4e?
En sinds wanneer is Sharon uit popstars???

Gewijzigd door - MamavanRico op 22 Jan 2011 09:47:13

1 ben,2-pearl,3-kim,4 -leonie

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”