Teveel soorten babyvoeding

hallo Moeders,

Sinds de afgelopen paar maanden valt het me op dat er zo veel soorten flesvoeding te koop is. 2 jaar geleden had ik de keus uit vier (nutrilon, friso, nestle en similac)

Ik zie nu ook nog: A.H. opvolgmelk, Etos-opvolgmelk, Bambix opvolgmelk en ik vergeet er vast nog 1 of 2.

Etos en A.H. zijn erg goedkoop en kleiner verpakt. (2 x 400 gr). Dus langer houdbaar als je maar 1 of 2 flesjes kv perdag krijgt.

Wie heeft er ervaring met deze nieuwe merken?

Zijn ze echt net zo goed als nutrilon en friso??

Bedankt Luna

die van etos zijn er er al veel langer hoor net als die van kruidvat

ze zijn net zo goed

is mij ook opgevaalen. iedere kruidenier heeft zijn huismerk. Ik koop altijd friso.

En al die huismerken komen uit dezelfde fabriek als een van de "top"merken.
Vergelijk voor de gein maar eens de ingredienten/energiewaarde-tabellen.

M.

wij hebben kruidvat voeding gebruikt voor julia en milan. Doen ze het erg goed op heb er niets over te klagen en vind het idd wel erg makkelijk dat het per pak is verpakt omdat julia heel erg lang nog haar pap van de HA heeft gehad omdat ze geen gewone melk verdraagd.

Ik gebruik NAN van Nestle.
Mijn dochtertje van 1 jaar heeft het er goed op gedaan en mijn dochtertje van 2 week doet het er nu ook heel goed op!

Ik heb altijd het bekendste merk gebruikt omdat ik denk dat deze het beste gecontroleerd worden. Je hoort soms van die rare dingen, dat ik er weleens paranoide van wordt. Vooral als het om je kindjes gaat.
Maar het zal allemaal vast wel even goed zijn, vast wel.