Teveel slapen?

Hallo Allemaal,

misschien een rare vraag hoor, maar slaapt Lieke niet teveel??
(het is ook nooit goed he hahah)
ze is 1,5 tot 2 uur wakker en soms na een uurtje alweer moe.
Ze is 3 maanden en weet ook wel dat ze nog veel slaap nodig heeft, maar was benieuwd hoelang jullie baby’s wakker zijn op deze leeftijd??
Merk wel dat ze steeds langer wakker is maar soms is ze na een uurtje alweer moe en dat lijkt me wel snel of niet? maar ja de ene dag is de andere ook niet van de week was ze weer 2,5 uur wakker dus het wisseld nogal. Is of was dat bij jullie ook??

alvast bedankt voor jullie reacties

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 31 Aug 2007 12:45:25

Ha Gytha,

Klinkt heel bekend.

Mijn zoontje is nu bijna 1 (6 september) en slaapt nogsteeds meer dan gemiddeld.

De eerste maanden sliep hij echt bijna heel de dag. Was tussen door 1 tot 2 uur wakker.
Nu gaat hij sochtends om half 9 naar bed terug tot 11 uur/half 12. En om half 2 is hij echt weer zo moe dat hij slaapt tot half 5. En om 7/8 uur gaat hij weer naar bed en slaapt tot half 8. Tuurlijk wisselt het per dag . Slaap hebben ze echt nodig!!

Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken.

heerlijk zeg geef mij zo’n goede slaper, ik zou zeggen geniet ervan zo lang het nog duurd

Hoi Gytha,

Zoë sliep ook ong. zo’n zelfde ritme als wat jij schrijft. Ze is nu 6 maanden en slaapt overdag nog gemiddeld 5-7 uur.
Baby’s slapen gemiddeld tussen 14-20 uur per dag geloof ik dus er zit nogal wat verschil in.

Groetjes,
Inge

hier ook een hele goede slaper hoor
delano is 8 en halve maand en slaapt ook veel ,hij zou al tussen een voeding wakker mogen zijn maar meneer haalt dat niet hoor maar eigenlijk is het ook wel lekker soms ,ik laat hem lekker,hij zal het wel nodig hebben

Hoi Gytha,
Tom slaapt op dit moment ook zo veel. Meestal maar 1 uur wakker en soms wat langer en dan slaapt hij weer tot de volgende fles. Hij zal het wel nodig hebben zeker nu hij naar het kinderdagverblijf gaat. Gaat alles verder goed met Lieke?? Ze schelen maar 1 maandje, wel leuk.
Groetjes Bibi

ja hoor het gaat prima met lieke bibi.
is alleen wat verkouden maar gelukkig niet ziek van.
ineens slaapt ze echt veel net zoals jij schrijft. maar ja ook wel lekker hahha.
zal wel weer een peiode zijn haha

groetjes gytha