Maandag 10 juli had ik de hele dag al zo´n menstruatie krampjes, maar die had ik ook eerder gehad. Ik zei tegen Maurice misschien begint het vandaag.
´s Avonds een warm bad genomen en daar begonnen de weeën al. Meer krampen dan de echte weeën. Het zwakte wat af en tegen 22uur begon het met een ritme tot 24uur Zijn we naar bed gegaan, maar daar kon ik mijn draai niet krijgen. Terug naar beneden. Over de skippybal hangen en toen werden ze heftiger. Tegen 1 uur mijn man uit bed gepiept. Hij kwam naar beneden. Ik zeg bel de verloskundige maar. Die was er om 1:30 toen had ik 5-6 cm ontsluiting. Moest ik weer op de skippybal hangen, De weeën werden heftiger en heftiger. Om 3 uur en tussen 3 weeën door heeft ze gevoeld. 10 cm ontsluiting, vliezen gebroken en gevoeld of Teun goed lag. Ik moest nog even op de rechter zij, hier kreeg ik me toch persweeën. Echt vanuit mijn tenen, lopen kreunen en ik moest persen of ik nou wou of niet.
Toen gauw op de baarkruk en 5 minuten persen later was Teun er. Hij lag beduusd op het kussen, Net alsof hij wou zeggen, wat heb je me nou geflikt. Even later liet hij zich horen.
Enne Daan die sliep door alle comotie heen. Die hebben we pas om 7 uur wakker gemaakt.
Groetjes,
Diana moeder van Daan