Test negatief

Heb net getest, helaas negatief!

Ik snap alleen niet waarom ik nog niet ongi geworden ben. Ik ben wel bijna 3 wkn geleden geopereerd onder volledige narcose maar kan op het internet niet gevonden krijgen of van invloed kan hebben. Mijn eisprong heb ik toch nog niet gehad, want die voel ik wel!!!

Weet iemand hier iets van?

Groetjes Frauk

Hoi jammer zeg! Ik kan je niet zeggen of die narcose iets te maken heeft met het niet ongi worden, je zou morgen de ha kunnen bellen om het ff te checken.

Gr patries
Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het zou kunnen dat je lijf wat ontregeld is en dat het daardoor wat langer duurt. Hoeft overigens niet met de narcose te maken te hebben.

Groetjes,

Michèle

Ah nee wat jammer nu… vooral omdat het zo tegenstrijdig is met je gevoelens en het niet ongi worden…

Tja het is heel naar … maar je kan alleen maar afwachten én afwachten … wat kan je eigen lichaam je voor de gek houden hé…

Tegenvaller voor je… Sterkte hierin/hiermee…

Jammer zeg!!
Ik hoop dat je snel ongesteld wordt, dan ben je van de ónzekerheid’ af!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Wat jammer dat de test negatief was.

Je spiraaltje is er toch nog niet zolang uit? Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Dat je lichaam nog even ontregeld is net als dat je stopt met de pil. Of werkt dat met een spiraal niet zo?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

He, Frauk wat jammer!!!
Ik zou even de HA bellen, misschien weet hij het!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Wat jammer Frauk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou ja, toen de test negatief was vonden wij het toch wel erg jammer! Maar nu heb ik al zoiets van, ach ja onze tijd komt wel…het was ook wel erg vlug! Omdat het dan de 1e keer is is het extra spannend! De volgende keer laat ik mezelf niet meer zo gek maken…

En betreft de narcose, ik wacht het allemaal eens rustig af…

Bedankt voor de mailtjes!

Liefs Frauk