hoi, ik ben michelle, ik heb een dochter van 2 jaar en denk weer zwanger te zijn.
door alle drukte heb ik de pil een aantal maanden doorgeslikt. ook zo nu en dan wel eens vergeten in te nemen. ik heb nu sinds een paar dagen last van grotere en gevoelige borsten, duizeligheid, rugpijn onder in mijn rug en ontzettend emotioneel. ik heb twee weken geleden een test gedaan deze was negatief. ik heb er verder niet meer over na gedacht maar voelde gisteren ineens wat in mijn buik bewegen. aangezien ik al een dochtertje heb weet ik dat het eigenlijk wel het zelfde voelt als toen ik zwanger was van haar. vandaag was de test weer negatief, maar ik voel nog steeds wat bewegen en lijkt op schoppen.
weet niet meer wat ik nog moet denken. heeft er iemand het zelfde meegemaakt of wat advies?
groetjes michelle
Test neg. toch zwanger?
Hallo, welkom hier.
Als je al zo lang zwanger bent dat je kan voelen dat de baby schop, dan moet je al minstend 4 maanden zijn lijkt me, weet niet of je al veel eerder geschop kan voelen, zelf voelde ik het pas na 17 weken, en dan meer plopjes ipv schopjes. Maar als je al zo ver zou zijn, dan moeten er inmiddels zoveel zwangerschapshormonen in je lichaam zitten, dat een test dat wel moet zien!!!
Anders maar even naar de huisarts denk ik, daar kan je ook op zwangerschap laten testen.
Succes!
ja daarom vond ik het ook al vreemd. ik heb gelezen dat je de kleine (vooral bij de 2e) iets eerder kon voelen maar dit… het zijn ook meer plopjes hoor, en net alsof er iets door mijn buik zwemt. ik snap er ook niks van zou niet weten wat het anders zou moeten zijn.
bedankt voor het reageren
groetjes michelle
hoi, nee nog steeds het zelfde.
ik ga morgen voor alle zekerheid toch even langs de huisarts voor een bloedtest.
het is dus gewoon even afwachten.
ben benieuwd, wanneer ik meer weet laat ik het wel even weten.
bedankt voor de reacties
groetjes michelle
hoi, wil nou je hebt gelijk!
ik ben gisteren bij de dokter geweest en het waren inderdaad mij darmen.
ik ben niet zwanger. wij zijn er ook niet mee bezig maar heb nu wel gemerkt hoe graag ik eigenlijk een tweede wil. maar dacht ook dat ik het zeker wist en de rest het verkeerd had. maar goed, we gaan het over een tijdje gewoon weer proberen en dan doen we het ook meteen goed!
heel erg bedankt voor jullie reacties, ik het er veel aan gehad
groetjes michelle