Terugval tenenlopen


#1

flink balen, rico heeft sinds iets langer dan een week een terugval gekregen mbt tenenlopen. het ging in het gips super en daarna ook gewoon. (de ene arts zei destijds dat het tussen zn oren zat, en een ander dat hij hypermobiele knieeen had en daardoor doorgezakte voeten…daar last van heeft en dan om in balans te komen op zn tenen gaat lopen) enfin… ik geloof nu helemaal niet meer dat het tussen zn oren zit en dat het gewenning was. omdat hij vanaf dat het gips eraf was tot ong week geleden gewoon plat liep en nu INEENS niet meer. dan lijkt me toch dat het niet helemaal honderd is ergens. baal er wel enorm van…

Gewijzigd door - MamavanRico op 22 May 2012 19:14:28


#2

Balen Nu weer terug?

Liefs Michelle



#3

ik weet het eigenlijk nog niet zo goed. Ik denk dat ik naar een kinder orthopeed ga (deze was een normale orthopeed) want ik geloof niet dat hij dit doet omdat het tussen zn oren zit omdat het gewoon “gewenning” is… dan had hij die terugval niet eens hoeven hebben want dan had ie dat gelijk weer gedaan nadat ie uit het gips was, en er zitten bijna 2 maanden tussen dus dan lijkt het mij geen ‘gewenning’ meer. maar ik weet nog niet wanneer ik ga bellen, niet als het zo warm is iig want als hij weer in het gips moet dan liever als het minder warm is.


#4

Niet leuk! Getsie…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Jeetje zeg wat ontzettend balen. Ik zou toch wel even de arts bellen. Je hoeft tenslotte niet meteen te belissen hem weer in het gips te zetten. Want ik geloof zeker dat dit met dit weer geen pretje is. Maar gewoon even overleggen wat je nu het beste kunt doen. Informatie inwinnen kan nooit kwaad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#6

mijn dochter is ook een tenerlopen nu is ze 3 jaar en 3 maand en loopt 99% van haar tijd op de tenen, ze heeft nu sinds ruim 1 week nachtspalken omdat haar kuitspier is verkort, maar zo te lezen naar jou verhaal zullen wij ook nog een lange weg gaan,
maar hoe is het nu met je zoon? en hoe hebben ze het tenen loop aan gepakt en heeft het geholpen