Hallo,
mijn zoontje heeft vanaf de geboorte veel gespuugd. En kwam hierdoor niet voldoende aan
We zijn overgestapt naar friso comfort. In het begin gaf hij nog wel eens wat terug, maar vrij snel was dat helemaal weg. Wat een genot. Geen krijsende baby meer in bed, die wakker werd omdat hij veel teruggegeven had en helemaal natte kleertjes had.
Nu afgelopen vrijdag bij het buro geweest. Maar 250 gram aangekomen in 4 weken, dus weer voeding ophogen. Alhoewel ik niet het idee heb dat hij eraan toe is. Is zag de problemen alweer komen. Dacht al dat wordt weer spugen.
Kevin kreeg 5x 150(+5 schepjes is 165). Zei al op het buro meteen naar 180 aangemaakt ga ik niet redden. Dus 180 aanmaken en terug gieten naar 180. Dit ging de eerste 2 dagen echt super! Gaf amper terug! Tot gisteravond. Het is nu weer veel teruggeven na de fles, ook weer wat in bed. Gelukkig niet zoveel als in het begin, maar ja: mama is meteen weer ongerust.
Zou het nu nog kunnen komen omdat zijn maagje opgerekt moet worden?? Had hij dan niet eerder alweer terug moeten geven?? Oooh wordt er zo onzeker van!
Alvast bedankt,
groetjes Monique