Terug zwanger?

Hallo iedereen,
Ik ben een meisje van 18, ben op 12 november 2007 bevallen van een zoontje Demyan; Ik heb een 3tal weekjes bv gegeven. Maar ik maak me zorgen ivm mijn maandstonden, ik heb deze nog niet gekregen en na de bavalling heb ik maar een 5tal dagen bloedverlies gehad. De gyneacoloog had mij ook geen mini pil of iets anders voorgeschreven. Nu heb ik de pil wel voorgeschreven gekregen maar deze kan ik pas nemen als ik aan mijn maandstonden ben. Ik heb een raar gevoel dat ik mss terug zwanger ben ik voel mij zo raar enzo
Kan het zijn dat ik terug zwanger ben? Want ik weet het niet.
Groetjes

Borstvoeding is geen anticonceptiemiddel, dus als je gemeenschap gehad hebt bestaat de kans dat je weer zwanger bent.

Digitale zwangerschapstests bestaan niet, dus je zult echt zelf een test moeten doen. Aan onze hulp heb je in deze situatie niks.

Groetekes, Sje

Hoi,

Het enige wat ik je kan zeggen is dat het bij sommige vrouwen even duurt voordat ze weer ongesteld zijn en dat het ook onregelmatig kan zijn. Maar als je gemeenschap hebt gehad de afgelopen tijd zou ik als ik jou was even een test doen. Je bent gewoon weer vruchtbaar na de bevalling.
Maar het zouden ook de hormonen kunnen zijn.

Groetjes

lon106

Het is inderdaad verschillend wanneer je weer ongesteld wordt, maar…je wordt alleen maar ongesteld als je je eisprong hebt gehad dus je weet nooit wanneer je na een bevalling weer zwanger kunt raken.

Dus nogmaals: doe een test en dan weet je het zeker. Wij kunnen het via het computerscherm niet zien.

Groetekes, Sje

Tja, een zwangerschapstest is nu ook lastig, omdat je nog zoveel hormonen in je lijf hebt zitten…
Het kunnen dus ook gewoon hormonen zijn waar je last van hebt… Je lichaam moet nog ontzwangeren en dat kost ook tijd…
Bij twijfel zou ik gewoon naar de huisarts of gynaecoloog gaan…
Bij mij duurde het ongeveer 10 weken toen ik weer ongesteld werd…