Hoi allemaal,
Ik ben er weer, en zal proberen toch wat meer actief te zijn op 't forum.
We hebben een heel gedoe achter de rug, met het zkh en vakantie en weer zkh…
Gister is mijn kereltje dan toch geopereerd aan de keel en neus amandelen en heeft hij buisjes in de oren gekregen.
Ik was zo zenuwachtig, met de narcose enzo, en toen we uiteindelijk werden opgehaald om naar de OK te gaan, werd mijn mannetje woest dat hij zijn spenen ( hij heeft er altijd 5 ) allemaal weggooide ( en ook niet zachtjes ) en in het bed sprong en mij sloeg… Natuurlijk een hele logische reactie want het is voor hem natuurlijk ook allemaal maar niks voor de zoveelste keer…
Uiteindelijk heeft het toch een uur geduurd voor ik weer bij hem mocht komen op de uitslaapkamer en heeft hij door zoveel bloed toch nog een half uur extra zuurstof bij moeten krijgen…
Gelukkig ging het daarna goed en heeft hij 3 ijsjes gegeten en een halve fles ranja gedronken, en mochten we gelukkig eind van de middag weer samen naar huis!
Maar thuis ppff… hij heeft zoveel pijn en pcm helpt volgens mij niet eens!
Hij moet om de 6uur pcm hebben, en mocht gisteren alleen maar helder drinken en ijsjes, en vandaag mocht hij dan ook vla etc… Maar hoe trek mijn schatje ook heeft hij vertikt het om vla te eten…
Natuurlijk ergens ook wel logisch, aangezien de pijn, maar ik vind het zo sneu!!!
Hij vraagt elke keer om een broodje maar dat mag nog niet volgens het papier wat ik heb meegekregen…
Dat mag pas de 3e of 4e dag…
Hij slaapt ook nog veel… Dit is nu al de 2e keer dat hij vanmorgen in bed ligt, omdat hij zo moe/zwak is…
Ik ga straks gauw naar de winkel als een vriendin van mij hier is die even oppast en haal ik gewoon zijn lievelingstoetjes op, in de hoop dat hij die wel wilt eten…
Ppff lastig hoor allemaal… Hoop dat hij gauw een beetje opknapt!!
Nathanael is van 10-06-09