Nou, hier ben ik zowaar weer een keertje!
Het heeft even een tijdje geduurd, maar nu wil ik toch weer wat vaker op de site kijken hoor!
Om even het geheugen op te frissen:
ik ben dus Bianca, mamma van Stephan (bijna 20 maanden oud) en ik heb hier al aardig wat berichtjes geplaatst. Alleen de laatste tijd dus niet! Er kwamen wat andere dingen tussen. Kan gebeuren!
Maar…ik heb het wel een beetje gemist hoor, het contact met de andere mamma’s en over hoe het met hun kinderen gaat etc.
Dus vanaf nu wil ik toch proberen om weer wat vaker achter de PC te “duiken” (we hebben alleen nog geen PC thuis, da’s wel onhandig. Maar…hij zit in “de planning!”).
Maar goed…ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.
Bij ons gaat het goed, alleen is het nogal vervelend dat Stephan nu voor de derde keer in drie maanden tijd (!) een oorontsteking heeft. Dus voor de derde keer een peniciline kuur.
Balen hoor! En de huisarts vindt het nog niet nodig om naar de K.N.O. arts te gaan.
Terwijl ik ZELF vroeger OOK heel erg vaak oorontstekingen heb gehad en zo’n 5 a 6 keer buisjes in mijn oren etc. !!
Van erfelijkheid heeft hij blijkbaar nog nooit gehoord.
Nou ja, we wachten het nog heel even af en anders ga ik gewoon aandringen bij de huisarts dat ik toch echt een verwijsbrief wil.
Verder alles goed.
O ja, Corrine: nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Ian (beter laat dan nooit, toch?)
Ik heb nog niet bij de foto’s enzo gekeken, maar je hebt vast een foto geplaatst van deze super-dag!!
Nou, ik heb nu helaas niet veel tijd, maar ik ga gauw weer even wat “rondsnuffelen” op de site om weer een beetje op de hoogte te zijn van hoe het met iedereen gaat!
Groetjes, Bianca
P.S. tips en ervaringen over die terugkerende oorontstekingen zijn van harte welkom!!