Terug van weggeweest

Hallo allemaal…
Misschien dat jullie me nog kennen… ben een poosje niet meer op ikke ben geweest…
Ik ben Chantal, de mama van Mirthe, die inmiddels al weer tien maand is!
Oke, het is cliche, maar… WAT GAAT HET HARD!!!
Mirthe klapt sinds ze acht en een halve maand is in haar handen, zwaait… Gaat sinds twee weken uit haarzelf zitten en begint zich nu op te trekken…
liefs, Chantal

Hoiiii,

Tuurlijk weten wij nog wie jij bent. En ja, alle cliché´s die op kinderen van toepassing zijn, kloppen allemaal… In de kraamtijd zeiden ze:“Geniet er maar van, voor je het weet zitten ze al op school”. Wat een onzin vond ik dat:genieten zou ik toch wel en school??? Pfff duurt nog jaaaren. Maar intussen gaat Veronica volgend schooljaar toch echt naar groep 1 van de echte basisschool. En dan gaat Lucas ook al naar de psz. Hoewel ik het gevoel heb, dat ik nooit zonder ze ben geweest, heb ik ook het gevoel, dat ze pas vorige week geboren waren… Dus ja, het gaat snel, veel te snel. Al zal ik eerlijk moeten bekennen, het zal ook wel lekker zijn, als die grote dame naar school gaat hoor (ook al zal het wel brullen zijn van mijn kant, die eerste dag hahaah).

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ja het gaat supersnel!!
en welkom terug

Ja, inderdaad, want vorige week maandag ging ze al staan en woensdag liep ze rond de box, terwijl ze de spijlen vasthield… Nog niet zo soepel hoor! liefs, Chantal

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe