Hoii Lady’s …
Wat een eeuwigheid geleden voor my …
Af&toe wel de moeite genoemen om even te spieken, maar waarschijnlijk veelste druk omdat ik toch neit toe kwam aan een berichtje te posten …
Zoals jullie al weten, zyn we in Februari verhuisd , en we wonen nu dus een maand of 3 hier in ons nieuwe huisje …
Superrrrrrrrrr , we genieten er heel erg van …
We zijn nog druk met alle dingen, de tuin bijvoorbeeld zomerklaar maken , & nog een kamer die aangepakt moet worden!
Buiten dat, erg druk met examens, tentamens, verslagen & projecten op school …
Alles dus een beetje tegelijk! School slokt me op het moment op … en daarbij wil ik dan ook nog genieten van mn kleine mannetje met zn eigen willetje! Dus vandaar eigenlijk bijna niet online geweest.
Maar het gaat wel goed met ons!
Nayaro sukkelt alleen nog wel verder, we hebben te horen gekregen dat hij zeer waarschijnlijk zwaar asmtatisch is, en eind mei moeten we weer terug na de kinderarts … om verder onderzoek te doen over zn afweersysteem!
Nog steeds is hij 1 x in de maand goed ziek, wel minder als van te voren sinds hij astma medicatie heeft, maar net als afgelopen weken is hij ziek geworden, uiteindelijk 2 dagen beter om weer een week ziek te zijn; dubbele oorontsteking, 2 kuren en nu lykt het over te zijn ( eindelyk )
Maar kmag niet klagen, er zit vooruitgang in, en dat is het belangrykste!
Nouu, khoop nu weer wat meer te kunnen posten!
Want ik heb een hoop dingen wel gelezen , dus kwil iedereen feliciteren met de ‘zwangerschappen’
& Sandra heel erg veel sterkte met het verlies weer! Moeilyk …
Ik denk dus wel aan jullieee!
Liefx Preciousbaby …
Nayaro - Danil / 14 September 2008