Terug van weg geweest!

Het is nog een beetje lastig lezen en typen, maar het lukt weer aardig! Jeetje wat heb ik moeten afkicken van Ikkeben zeg!
Vorige week vrijdagavond was ik op de computer bezig toen Danny in een lollige bui even fijn met de helium-balon-tijger van Joey op mijn hoofd kwam slaan… Ik wou dat beest afweren maar Danny tikte zo snel met die snuit dat ik het scherpe randje dat er aan zit (de geplakte naden) in mijn oog kreeg!
Ik voelde direct dat het niet goed zat, het leek wel of er een dikke zandkorrel in mijn oog zat en bij elke beweging of bij knipperen verging ik van de pijn. Ik ben er mee naar de huisartsenpost gegaan, en daar zag de dokter dat ik een krasje op het hoornvlies had. Ik kreeg een oogdruppel mee en moest een piratenlapje op mijn oog houden.
De volgende dag is de pijn alleen maar erger geworden, dus toch maar weer naar de huisartsenpost, en dit keer moest ik door naar de oogarts. Die constateerde een flinke schaafwond ipv een krasje, en hij smeerde een zalf in het oog en pakte het strak in verband. Een krasje geneest in 24 uur, maar dit kon wel wat langer duren, maar het is niets blijvends gelukkig!
Nu heb ik eindelijk sinds twee dagen geen pijn meer, alleen zie ik nog heel wazig en dat is heel vermoeiend!
Ik had net twee topics geplaats en heb de reacties er op net pas gelezen! Voel me zo lullig dat ik helemaal nog niet gereageerd had! Dat ga ik nu dus gauw doen!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oh no… Bedankt manlief … Hij heeft je daarna toch wel in de watten gelegd zeker?

Beterschap meis… hopelijk trekt die wazigheid ook snel weg?

Lilypie In verwachting Ticker

Oh jeetje wat een domme pech. Gelukkig heb je er nu geen pijn meer aan. En die reacties komen wel hoor doe maar rustig aan.

Welkom terug, phoe wat een verhaal, zeg!

Wat een stom ongeluk zeg, lullig ook voor Danny. Gelukkig ben je weer terug!

Maarre, dat je een ander lettertype denkt te zien is hiermee ook meteen verklaard…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een vervelend ongelukje.

Haha verklaard idd het lettertype probleem Mriek

Sterkte en ik hoop dat het wazige zien ook snel over is.

Groetjes,
Sandra

En daarom mogen onze kids niet met ballonnen zwaaien, maar ja pappa’s snappen dat nog niet. Beterschap meid.

Groetjes,

Michèle

ooch gerum!! k dacht al waar blijft ze op hyves
en voelde danny zich niet ontzettend schuldig? lomperik! hahaha
hee maar ben blij dat het niets blijvends is je moet er toch niet aan denken door zo’n stom ongeluk dat dat zou kunnen gebeuren.
hoe gaat het nu met je??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh meis, wat een stom ongeluk! Met een ballon-tijger, je zou het zelf niet verzinnen! En dan in je OOG. Argh. Gelukkig heb je er niets ergs aan overgehouden (hoop ik) en komt het vanzelf weer goed. Maar toch! Fijn dat je er weer bent. Enne…Danny nu maar in toom houden he! Ik wilde zelf laatst ook lief doen en ging in het donker naar mijn vriend om hem een soort van aai ofzo te geven. Maar in plaats daarvan strak ik OINK keihard in zijn oog met mijn vinger. Foutju!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tja wat belachelijk he, haha! Dokter keek me ook vreemd aan… Ik moest eerst aan de telefoon al mijn verhaal doen, wat ze dsu in de computer hebben gezet… De dokter begreep er niks van en vroeg alle details over de balon Hmmm wel een beetje een idioot verhaal zei hij…
Hoe leg je dat ook uit… Ik had hem eigenlijk mee moeten nemen, haha! Die stomme tijger aan een draadje boven mijn hoofd meeslepen:D Overigens is de tijger vrij gelaten, ik wou dat stomme beest niet meer in huis hebben! Joey keek hem vol verbazing na en bleef maar GRRRRRRRRRRRRRROOOOWWWWW roepen:D

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

haha ik zie je daar al helemaal lopen met die balon bij de dokter
maar ik snap wel wat je bedoeld met die balon

De tijger is nu misschien wel in Afrika, GRRROOOOOOOW! Weg met dat ding! Ik weet ook precies wat het voor ballon was, zo’n heliumding wat ze ook verkopen op markten. Daar zitten soms inderdaad rotranden aan! Blijft een eng verhaal met je oog!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Waarom moet dat ding nou naar Afrika misschien hangt ie wel bij de buren in de boom

Maar eh je had hem toch ook bij de ha achter kunnen laten

Groetjes,

Michèle

hahaha