Het is nog een beetje lastig lezen en typen, maar het lukt weer aardig! Jeetje wat heb ik moeten afkicken van Ikkeben zeg!
Vorige week vrijdagavond was ik op de computer bezig toen Danny in een lollige bui even fijn met de helium-balon-tijger van Joey op mijn hoofd kwam slaan… Ik wou dat beest afweren maar Danny tikte zo snel met die snuit dat ik het scherpe randje dat er aan zit (de geplakte naden) in mijn oog kreeg!
Ik voelde direct dat het niet goed zat, het leek wel of er een dikke zandkorrel in mijn oog zat en bij elke beweging of bij knipperen verging ik van de pijn. Ik ben er mee naar de huisartsenpost gegaan, en daar zag de dokter dat ik een krasje op het hoornvlies had. Ik kreeg een oogdruppel mee en moest een piratenlapje op mijn oog houden.
De volgende dag is de pijn alleen maar erger geworden, dus toch maar weer naar de huisartsenpost, en dit keer moest ik door naar de oogarts. Die constateerde een flinke schaafwond ipv een krasje, en hij smeerde een zalf in het oog en pakte het strak in verband. Een krasje geneest in 24 uur, maar dit kon wel wat langer duren, maar het is niets blijvends gelukkig!
Nu heb ik eindelijk sinds twee dagen geen pijn meer, alleen zie ik nog heel wazig en dat is heel vermoeiend!
Ik had net twee topics geplaats en heb de reacties er op net pas gelezen! Voel me zo lullig dat ik helemaal nog niet gereageerd had! Dat ga ik nu dus gauw doen!
Groetjes Anouk