Terug van vakantie

Vanmorgen vroeg zijn we terug gekomen van een heerlijke vakantie 3 weken spanje.
De tijd is om gevlogen zo hebben we genooten in spanje.
zeker omdat we volgend jaar niet gaan omdat we gewoon te veel kosten krijgen met de verbouwing.
En ook omdat dit wel ons laatste vakantie kan zijn met ze 3e.

Ik had donderdag ook mijn ongi moeten hebben voor eerst na de pil maar tot nu toe nog niks te bekennen.
Wel 1 week veel krampen gehad en steken gehad maar de rest geen gevoel dat ik ongi moet worden.
Zaterdag gaan we pas testen als het dan er nog niet is, maar mijn gevoel zeg dat ik niet zwanger ben.
Mijn man begint nu toch wel zenuwachtig te worden en is al druk in de weer met plannen voor de verbouwing.

Oehhh spannend!!!
Tja… je cyclus kan een beetje van slag zijn na het stoppen met de pil… pin je er dus nog niet op vast
Maar zou wel leuk zijn als je meteen zwanger was toch?!!

Welkom terug in NL in ieder geval.

Heerlijk, drie weken in Spanje! Succes met de verbouwing, ben benieuwd wat er uit de test komt.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ja ik pin me ook nergens aan, het zou leuk zijn als ik zwanger al ben maar aan de ene kant een tikkeltje te vroeg.

Maar zeker welkom, ja de vebouwing gaat rustig aanvan start.
Eerst de plafon van de keuken afmaken(is voor de vakantie geplaats) en dan de nieuw bank ( in jan al besteld)
We gaan daarna rustig aan de inloopkast maken en dan de gang van beneden naar boven doen.
De rest van de verbouwing wil ik pas als ik zwanger ben( zolder omtoveren tot slaapkamer voor dochter, en dochters kamer voor de baby)

vandaag test gedaan en was negatief wat ik ook verwachten.
Nu maar wachten op me ongi hopelijk komt die nu snel.

gisteren avond hebben wij onze honden opgehaald en is het gezin weer compleet.
Honden zien er gelukkig goed uit na 3 weken kennel, alleen onze zorg hondje wat minder maar daar word weer aangewerk.

Nog steeds geen ongi te bekennen hier dus we wachten nog steeds af.
Heb wel vaak steken in me buik en na s*xen ook last van me buik, maar dit kan van alles zijn.
Vind wel raar dat ik het nog niet ben want met pil was ik om de 2 weken (dwars door de pil) ongi en zonder pil nu nog niet???

Maar goed wachten tot zaterdag…

Wat fijn dat jullie zo’n heerlijke vakantie hebben gehad!
Welkom terug in het koude natte kikkerlandje

Ik heb ook een periode gehad na het stoppen met de pil dat de boel een beetje ontregeld was. En pijn/steken rechts onder in mn buik, soms wel zoveel pijn dat ik er over twijfelde naar de huisarts te gaan omdat ik dacht dat het wel blindedarmontsteking kon zijn! En idd pijn in je buik tijdens of na s*xsen herken ik daar ook wel van. Maar na een paar keer was het me duidelijk dat dat mn eisprong was, eerder had ik daar nooit last van maar blijkbaar is het na jaren pil gebruik toch een beetje anders! Nu heb ik er overigens geen last meer van, was alleen de eerste paar maand.

Succes met de verbouwing en hoop dat je wens voor een tweede kindje uit komt!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

nog steeds geen ongi te bekennen hier, testen doe ik vandaag ook niet.
Vrijdag heb ik onze ha gesproken en dinsdag moet ik komen, als daar de test weer negatief is gaan ze me waarschijnlijk door verwijzen naar de gyn.

De ha vind het raar dat ik met pil om de 2 weken ongi was en zonder niet, ook heb ik na de bevalling van me dochter veel gedoe gehad met mijn ongi dus nu willen ze me waarschijnlijk schoonmaken van binnen.

Heb iemand die ook gehad, en wat gaan ze dan doen?

nog steeds geen ongi te bekenen, en de test was negatief.

Heb alles na gekeken maar ben 19 juni voor laats ongi geworden, 7 juli doorbraak bloeding van dikke week.

8 juli ben ik vervroegt gestop met de pil moest eigelijk 13e stoppen.

Maar nu nog niks gezien, maar moet ik die doorbraakbloeding dan rekenen voor een ongi of niet???

anders ben ik wel heel lang geen ongi meer geworden.

straks naar de ha kijken wat hij zeg