Hallo forummama’s!
Ook wij zijn weer terug van vakantie! We hebben het erg goed gehad. Op het weer na dan Meer regen dan zon kan ik wel zeggen.
Seth heeft zich heerlijk vermaakt op de camping in Luxemburg. Hij had een vriendje van 3,5 jaar. Maar op taalgebruik na (het jochie nam wat vaker de leiding) deden ze echt niet voor elkaar onder. Ze hebben het erg leuk gehad samen.
Wel ging het minder goed met de zindelijkheid, met gemiddeld 1 ongelukje per dag. En ook vandaag sinds we terug zijn is het weer drama. Hopelijk trekt het snel weer bij, maar ik merk wel dat hij sneller zenuwachtig is en uit zijn ritme is door vakantie ed.
Hij is wel echt veel wijzer geworden van de vakantie! Is erg bijdehand met uitspraken, en maakt veel grapjes. Zo hoor ik mezelf regelmatig terug: "Moet ik boos worden?"
En het mooiste, kan ik niets meer stiekem doen: Seth lag op bed, en ik zat met mijn vriend chocolademousse te eten. Ik ga even bij het kijken, zegt hij: “Ik ruik iets”. Du sik zeg: “Misschien ruik je een windje ofzo?” Zegt hij: “Nee, ik denk dat ik chocolade ruik!” Haha, de wijsneus
Zelf heb ik heerlijk kunnen relaxen met een boek/tijdschrift. En we konden (op de eerste dagen na) lekker uitslapen, want meneer sliep lekker lang
Heerlijk!!
Ik ga eens even bijlezen
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 08 Aug 2011 14:17:03