Terug van vakantie!

Hallo forummama’s!

Ook wij zijn weer terug van vakantie! We hebben het erg goed gehad. Op het weer na dan Meer regen dan zon kan ik wel zeggen.

Seth heeft zich heerlijk vermaakt op de camping in Luxemburg. Hij had een vriendje van 3,5 jaar. Maar op taalgebruik na (het jochie nam wat vaker de leiding) deden ze echt niet voor elkaar onder. Ze hebben het erg leuk gehad samen.

Wel ging het minder goed met de zindelijkheid, met gemiddeld 1 ongelukje per dag. En ook vandaag sinds we terug zijn is het weer drama. Hopelijk trekt het snel weer bij, maar ik merk wel dat hij sneller zenuwachtig is en uit zijn ritme is door vakantie ed.

Hij is wel echt veel wijzer geworden van de vakantie! Is erg bijdehand met uitspraken, en maakt veel grapjes. Zo hoor ik mezelf regelmatig terug: "Moet ik boos worden?"
En het mooiste, kan ik niets meer stiekem doen: Seth lag op bed, en ik zat met mijn vriend chocolademousse te eten. Ik ga even bij het kijken, zegt hij: “Ik ruik iets”. Du sik zeg: “Misschien ruik je een windje ofzo?” Zegt hij: “Nee, ik denk dat ik chocolade ruik!” Haha, de wijsneus

Zelf heb ik heerlijk kunnen relaxen met een boek/tijdschrift. En we konden (op de eerste dagen na) lekker uitslapen, want meneer sliep lekker lang
Heerlijk!!

Ik ga eens even bijlezen
Liefs, Anne

Gewijzigd door - lalala op 08 Aug 2011 14:17:03

Welcome back, ik had je al gemist hier

Fijn dat het zo leuk was. Die ongelukjes, dat hoor je wel vaker hè, na een vakantie bijvoorbeeld. Trekt vast snel genoeg weer bij, als jullie eenmaal weer een beetje in het ritme zitten.

Succes met bijlezen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hoi Anne,

welkom terug! Wij zijn nu een kleine week weer thuis, en nu is het ook nog bagger met het weer, het regent hier momenteel flink

hoop dat je een fijne vak. gehad hebt, wij zijn 10 dagen Ardennen geweest
(Belgie) en hadden ook prutje prat met het weer.
Slechts 1 dag erg mooi weer geweest (vorige week maandag , en dinsdag gingen we weer naar huis!)
de rest : veel miezerige motregen en KOUD!!! (15 graden )
en jullie, ook koud gehad? Wij zaten natuurlijk wel 600 meter hoog dat scheelt ook he!
nu nog een weekje thuis genieten, ondanks de regen…
Het zou nog beter worden.,
Hier hebben de kids ook prima vermaakt op de camping, van alles te doen enzo!

geniet nog ff na, !
groeten,

hajj! fijn dat je vakantie leuk was!
en heel herkenbaar wat je zegt qua zindelijkheid.
op vakantie ging het ook goed bij rico en daarna drama.
nu weer… het ging weer 2 weken super! zijn we daarna bij oma en opa geweest, gaat het daar perfect! en sinds gister thuis… is het weer drama.
pff al die terugvallen. hij is nog nooit een dag helemaal droog geweest. en aangeven? nee dus… dus hier totaal geen sprake van echte zindelijkheid. want zindelijk zijn ze pas als ze het zelf aangeven elke keer weer en geen ongelukjes meer krijgen… ik vrees dat dat hier zoals het nu gaat nog wel een jaar kan duren
hee maar balen van het weer zeg! het is toch ook geen zomer meer zeg… overal liggen eikels en blaadjes op de grond. de paddenstoelen zijn overal te zien. het is geen zomer in mijn ogen, het is gewoon herfstweer

Wat fijn dat jullie zo’n leuke vakantie gehad hebben.

Vervelend dat het iets minder ging met zijn zindelijkheid. Maar je hoort het vaker dat ze een terugval hebben als ze in een andere omgeving zijn. En jullie waren natuurlijk nog niet zo lang bezig zonder luier, dus wie weet dat het daarodoor in de vakantie wat minder ging. Hoop dat het snel weer beter gaat nu jullie weer thuis zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers