Terug van vakantie!

en we zijn weer terug!! Het was echt geweldig! De bungalow tenten waren prima verzorgd, alles wat je nodig had was er, en we sliepen op echte bedden!! Bo vond het heerlijk, hele dagen buiten, en zelfs in de regen ging hij buitenspelen. We hebben op de tweede dag van de vakantie in een winkeltje die legerkleding voor volwassenen en kinderen verkocht, een kinder leger overral gekocht, die zijn namelijk waterdicht, en tjonge , wat had hij een aandacht met dat ding aan, ook al was dit in de stromende regen op zaterdag, hij rende en voetbalde, en reed met zijn motor over het gras!! We hebben er echt geen kind aan gehad, want er waren een paar andere stellen die ook kinderen hadden, wel wat oudere, maar die vonden Bo helemaal leuk, dus die gingen er elke keer mee spelen, en dat vond Bo weer geweldig!!
Enige wat wel een nadeel was, Bo slaapt thuis in het pikke donker door rolluiken, en daar is het overdag dus super licht. Hij wilde dus niet slapen overdag, terwijl hij thuis gewoon nog 3 uur sliep. En in de avond om 19:30 naar bed? Nee hoor, dat was er ook niet bij, want iedereen was dan nog aan het spelen, en meneer sliep gewoon niet, kwam er telkens uit, en na 1,5 uur sliep hij nog niet!! Tot iedereen op de 2e avond zei, laat hem er toch lekker uit, kan hij mooi spelen, en daarna slaapt hij wel, thuis zit hij snel genoeg weer in zijn ritme. Tja das waar, dus toch maar gedaan, ondanks dat dit heel erg tegen mijn gevoel in ging, want ik ben juist echt heel erg van het ritme en kan dat moeilijk loslaten. Bo was dus bijna eolke avond wel tot 22:00 wakker, maar ja, hij sliep dan wel tot 7:30/8:30 de volgende ochtend. Bij lange na niet genoeg , maar jas, hij was onwijs vrolijk, en daar gaat het ook om.
We zijn nog naar het dolfinarium geweest en Bo straalde gewoon, die glimlach ging niet van zijn gezicht, zo mooi dat hij het vond. En naar Burgers Zoo, want ja, dat was nog geen 3 minuten rijden van de camping af!! Het eprsoneel daar heeft een super mooie foto gemaakt van Bo, dus die hebben we dan ook maar besteld.
En we hebben natuurlijk gezwommen in het zwembad, bo springt dan van de rand het water in, en ik moet hem dan opvangen, en dan wil hij perse met zijn hoofd onder water gaan, heel snel, dat vond hij stoer!!! Whahahhahaha
Nee, Bo is niet bang voor het water!!
Hij is in 1 week ook weer een heleboel wijzer geworden, natuurlijk door die oudere kindjes, daar heeft hij ook een boel van geleerd, maar soms is het ook lachwekkend.
Als Bo boos is wil hij weleens bijten en dat krijg ik nog niet afgeleerd, elke keer wel op de gang en uitleggen, maar hij blijft het doen. OP de vakantie dus ook 1 keer, hij wilde papa bijten, dus ik gezegd dat dit niet mocht en als Bo boos is, hij moetn zeggen : ik ben boos, maar niet bijten.
Toen lag hij in bed, en hij wilde niet slapen, zegt hij ahrd, bo is boos, bo is boos, ik ben BOOS!!! hahahaha, ik zeg : ja lieve schat, heel goed van je dat je dit zegt, maar alleen omdat je boos bent, betekent niet dat je niet hoeft te luisteren!!! hahahahahahahahahaha!!

Het was zelfs zo leuk, dat we hebben besloten volgend jaar weer te gaan, samen met de andere 2 stellen die er ook waren, het was namelijk zo gezellig, en de kinderen konden zo goed met elkaar, dat we dit volgend jaar gewoon weer gaan herhalen!!

Ik was nog wel bang dat Bo thuis zijn ritme niet ging volgen, dat hij teveel gewend is aan het niet slapen, maar we kwamen thuis, wat gegeten, hup naar bed in de middag, en dat was geen enkel probleem, hij heeft zelfs bijna 4 uur!!! geslapen!!! Hij is dus echt aan het inhalen!!! zo weer wat eten en dan heerlijk douchen, en hem weer in bed, en dan lekker voor de buis hangen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Dat klinkt heerlijk, zeg! Leuk dat jullie er gezellige contacten aan hebben overgehouden en dat Bo zich zo keurig heeft gedragen. Top!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat het zo gezellig was!

Groetjes Natasja

kijk zo wil ik ook wel camperen

Groetjes,

Michèle

ooh meid wat klinkt dat goed! en die legerkleding haha geweldig, lijkt rico en manlief van mij wel
Dolfinarium! ben er al tijden niet geweest maar wil er heeeel graag weer heen.
burgers zoo vorig jaar geweest, superleuk he!

wat fijn dat bo het zo goed kon vinden met de kindjes en jullie met de ouders. Heel erg leuk dat jullie een herhaalvakantie willen doen!
Wat je zegt over dat slapen… zoo herkenbaar, het is niet alleen omdat het niet licht is denk ik…het is ook een vreemde plek! Rico sliep soms pas tegen half 11! en dan moest papa of ik uiteindelijk even bij hem liggen want het was drama hoor. eenmaal thuis sliep ie weer als een roosje en ook geen moeite gehad met het ritme. SUper meid dat je zo’n fijne tijd hebt gehad…heerlijk!

Hey Woezel,

fijn dat je weer terug bent en dat je genoten hebt van alles , dat is het allerbelangrijkste

Vaak is het zo als de kids het naar hun zin hebben, hebben de ouders het ook

Burgers Zoo is echt geweldig he! Wij wonen natuurlijk erg dicht in de buurt ( 40 min) en zijn er al een paar keer geweest, de Ocean, Dessert Bush alles is prachtig.
En idd bij binnenkomst word je al op de foto gezet.

Fijn dat het zo goed klikte maet die andere mensen en dat jullie volgend jaar weer gaan.

Gr. mama van 2 kids

Welkom terug!
Klinkt als een heerlijke vakantie, en zo te lezen heeft Bo zich prima vermaakt.
Super trouwens dat hij thuis gewoon zn slaapritme weer oppakt.
Jasper vond het Dolfinarium ook heel erg leuk, en dat is toch wel een half jaar geleden. Bo zal het nu allemaal nog bewuster hebben meegemaakt, leuk hoor! Die dolfijnenshow is helemaal geweldig, en dan de bubbelbellen die uit de lucht komen vallen, super!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers