Terug van vakantie

Hallo allemaal,

Goeie vakantie gehad iedereen?
Ik ben weer terug van vakantie. We zijn drie weken wezen kamperen in nunspeet(aan het veluwemeer) en we hebben echt een topvakantie gehad. Rens vond het helemaal geweldig en heeft zich supergoed vermaakt. Die liep echt van caravan naar caravan en overal kreeg hij natuurlijk snoep ed dus dat vond hij wel wat.
Wat slapen betreft ging het ook super, Hij ging er meestal rond 20.30 in en kwam er pas tegen 9.00 weer uit.
Dit was wel onze meest luie vakantie ooit, we zijn de camping bijna niet afgeweest. Rens vermaakte z’n eigen prima op het veld en het strand vond hij ook geweldig. OOk de slaaptrein (optocht met muziek over de camping en daarna toneelstukje en dansen) was elke dag een groot succes. Hij zingt de hele dag tietiewa(dat liedje van tsjoe tsjoewa)
Ook is hij deze vakantie veel meer gaan praten vooral dieren zijn favoriet. Hij zegt nu ook paa+paard en een= eend/vogel en ijne=konijn verder kwamen we er achter dat hij van veel dieren prima weet hoe ze heten maar dat hij gewoon te lui is om het te zeggen. Hij is namelijk ook in eens begonnen met da=daar en wijst alles precies aan waar je hem naar vraagt. Hij weet precies welke auto van ons is en hij wist op de camping ook precies de weg naar opa en oma(staan ook altijd op dezelfde camping)
Hij is ook in ene mega snel gegroeid hij past echt bijna niets meer terwijl het voor de vakntie allemaal nog best ruim was.
Marco en ik hebben ons ook goed vermaakt. We stonden op een heel gezellig veld dus als rens op bed lag gingen wij lekker borrelen met de buren op de camping. We hebben op een gegeven moment met een man of 18 gegeten nadat we met z’n allen gekookt hadden en we hebben ook nog een engels ontbijt gedaan met het halve veld.
En we hebben super veel gelachen, lag 's avonds vaak in bed met zere buikspieren van het lachen.
Het weer had wat warmer gekund maar gelukkig hebben we van de regen weinig last gehad. Die viel vooral 's avonds en 's nachts. En aangezien het niet koud was zaten we dan toch vaak met het halve veld onder de luifel. Hebben maar een ochtend in de voortent gebivakeerd dus dat viel reuze mee.
We hebben ook nog heel hard gelachen om Rens. Die sliep in de aanbouw van de voortent en die lag op een gegeven moment in bed voor z’n middagslaap. Maar daar had hij dus geen zin in. Marco wil hem er op een gegeven ogenblik er uit gaan halen en daar lag Rens onder z’n matras te koekeloeren(zo’n opvouwbaar matras voor in z’n campingbed) had hij al z’n beddegoed eruit gegooid en de rits van het matras opengemaakt. Had hij mooi aan het matras zitten plukken, de hele slaapcabine lag vol met schuimrubber haha.
We hadden het ook een keer dat we dachten dat hij uit bed geklommen was, wehoorden namelijk ineens het geluid van z’n speelkeukentje. Maar die had hij dus in z’n bed getrokken, weet nog steeds niet hoe want dat ding valt normaal gesproken uit elkaar als je hem optilt.
Maar goed nu ga ik ff verder lezen op het forum want ben reuze benieuwd naar alle nieuwtjes.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Klinkt als een supervakantie inderdaad. Fijn dat het zo leuk was en dat Rens zich zo goed heeft vermaakt. Welkom terug!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Welkom terug.
Leuk hoor, kamperen met je kind. Staat hier ook in de planning(10 jaren planning). Lijkt me super!

Lilypie First Birthday tickers

Welkom terug!

Wat fijn dat je zo’n ontzettend leuke vakantie hebt gehad. Wij gaan binnenkort ook kamperen en ik heb er erg veel zin in. Hoop dat de vakantie net zo leuk gaat worden als bij jullie. Vorig jaar hadden we een sta caravan gehuurd, maar dit jaar hebben we een grote tent gekocht. Ben heel benieuwd wat Tim ervan gaat vinden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ik vind kamperen sowieso zelf al heel erg leuk maar met kinderen is het helemaal ideaal. Wij hebben zelf een caravan(kleintje) met een flinke voortent met luifel en een aanbouw waar Rens slaapt. Raad iedereen wel aan om goed te kijken waar je op de camping gaat staan. Wij stonden helemaal acteraan op een groot veld. zodat Rens een heel eind moest lopen om van het veld af te kunnen en dat vond ik wel ideaal zo kon ik hem vanaf de tent in de gaten houden. ER was ook een zandbak en een wipkip op het veld wat hij prachtig vond. Een glijbaan op het veld lijkt leuk maar dan kun je daar waarschijnlijk half je vakantie naast gaan staan wat weer niet echt handig is.
@Sandra hoop dat het goed bevalt met de tent. Wij hebben zelf ook jaren een tent gehad is altijd goed bevallen.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers