Terug van vakantie

Hey lieve meiden!

Ik ben een tijd niet op het forum geweest, wij waren op vakantie. Ik heb bewust geen datum doorgegeven want je weet nooit wie het allemaal leest toch?

We hebben een paar hele slechte dagen gehad op vakantie ook het weer was brak in eht begin. maar dat hebben we in ieder geval ingehaald en het weer aan het eind maakte ook veel goed.
Ik zal morgen weer wat forummen we zijn net een paar uur thuis en wil lekker uitrusten van de reis.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Welkom terug! Jullie zaten in Frankrijk toch? Al met al wel lekker bijgekomen?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Welkom terug. Jammer dat het in het begin slecht was, maar ik hoop dat je er toch goed op terug kunt kijken.

Groetjes Natasja

Welkom thuis!

Groetekes, Sje

leuk dat je er weer bent! Zijn jullie een beetje uitgerust? in ieder geval heb je hier nu ook heerlijk weer!

liefs

Welkom thuis

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom terug! Hebben jullie leuke dingen gedaan op vakantie en heeft Rico het naar zijn zin gehad?

Hier in NL nog maar even verder genieten…het weer is heerlijk!

Ja, ik had je al gemist! Welkom terug! Maar eh…slechte dagen vanwege het weer? Of was het op een andere manier een paar dagen minder?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hi meid welkom terug. Ik had al zo’n vermoeden, maar wat je zegt de dd was niet bekend

Groetjes,

Michèle

Het weer was in het begin gewoon ruk, en ook stress dagen gehad. Het was helemaal niet kind vriendelijk (te weinig over nagedacht stom ik weet het)
lees: berenklauwen brandnetels, rozenstruiken met doorns waar je u tegen zegt…
De stress hoe of wat vertel ik liever niet op i’net maar het had niks met mij of ons gezinnetje te maken. het is later opgelost en toen hebben we ontzettend fijne dagen gehad.
het is hier wel een stuk benauwder zeg pff,
en dan te bedenken dat het volgende week 32 graden is!

Zaten jullie met het staartje van die stormen Inge??

Enne de temp is gevoelsmatig anders dan dan in Frankrijk hier. Dt hebben wij straks ook met portugal, het is veel vochtiger en dus meteen benauwder hier.

Groetjes,

Michèle

ik denk het wel michele,
het goot eruit in ieder geval.
idd in portugal zal het beter uit te houden zijn ondanks dat het warm is.
het schijnt zaterdag of iets te gaan onweren hier maar wel effe met een graad of 30 a 32. dat wordt echt een schijt dag

Oh even een goede onweersbui klaart de lucht dat is wel weer lekker. Ik heb morgan nu ook in alleen een kortemouwenromper (zo zeg dat eens 3 kaar achter elkaar) in der slaapzak gelegd. Die muts wilde ook der deken hebben. Ach ze gooit hem vanzelf wel af.

Groetjes,

Michèle

Welkom terug!

Wat balen dat de eerste paar dagen zo vervelend zijn gegaan. Gelukkig maar dat jullie uiteindelijk toch nog genoten hebben.

Groetjes,
Sandra

@michele: bedoel jij korte mouwen romper of romper zonder mouw?
want ik kon nergens de maat krijgen (waren tijdelijk uitverkocht hier) van zonder de mouw.
een slaapzak is echt veelste warm.
het is even 27 graden op zijn kamer… maarja zonder zak slaapt hij helemaal niet.
wat te doen…wat te doen…

@Sandra: ja en het gaat om het eindresultaat nietwaar?

Ik wou dat het hier 27 graden op Noah`s slaapkamer was… Hij heeft het 37graden, en wij 30… Noah heeft eind van de middag tot savonds dat de zon ondergaat volop de ZON op zn slaapkamer raam… Best wel sneu…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)