We zijn naar Sunparks in de Ardennen geweest. park viel wel tegen. Maar we hebben lekker weer gehad, 26 graden met af en toe wat bewolking. En voor Jade hoeft er niet veel te zijn, een zwembad en wat ruimte om te lopen en ze is tevreden!
Gisteren nog bij psych geweest en die had verteld dat nr2 van redenen dat stellen uit elkaar gaan door de verbouwing komt… ik moet zeggen, we zijn nu zo’n 3 1/2 jaar bezig en het is bij mij nu op aan het raken. De psych waarschuwde mij al dat het afgelopen moet zijn omdat het geen goed doet aan onze relatie… Als wij het nu heel snel afmaken is er niks aan de hand, maar als het nog en paar maanden gaat duren dan vermoedt hij dat onze relatie er schade aan oploopt/ in het ergste geval misschien het einde zou kunnen komen (omdat ik tegen het einde van mijn latijn loop, en dan komt een keer dat de bom weer barst).
Ben wel geschrokken, mijn mannetje moet de komende keren ook mee, om ook hem het een en ander duidelijk te maken (ik vind dat hij het licht oppakt).
Dus we zullen hard aan de bak moeten. Ik ga het liefste het huis uit om dan nergens rekening mee te hoeven houden, maar mijn mannetje wil dat niet… dilemma!
Desnoots zou ik nog wel onbetaald verlof op willen nemen om alles af te maken, maar denk dat mijn mannetje daar niet zo mee eens is.
lang verhaal weer geworden…
Groetjes Frauk
[img]http://b2.lilypie.com/BDdNp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />