Ik ben vanmiddag tegen 1 bij mijn ouders aangekomen…zonder Rico dus.
dat was even wel heel raar. Maar het is minder heftig dan waar ik bang voor was.
Ik heb hem nog aan de telefoon gehad en dat was heel erg fijn!
We zijn net dus terug gekomen van Lord of the Dance.
ooh wat was het gaaf!! het was zooo gaaf… maar helaas zo kort! het begon om 7. en het eindigde iets voor 9 uur, en er was nog 20 min pauze.
enigste nadeel: we zaten op het balkon (het 2e) dus dat was best hoog. toch konden wij het voetenwerk goed zien maar omdat je zo hoog zit krijg je even last van duizelingen
nu morgen (proberen) uit te slapen, maar als ik aan mijn bioklokje denk ben ik vast weer om 7 uur wakker, hahaha.
ooh heerlijk! ik heb nogs teeds het besef niet gehad dat ik er echt geweest ben dat ik even alleen maar inge was.
alsof ik me daar voor afsloot ofzo, zodat ik me niet te rot zou voelen ineens 2 dagen van rico weg te zijn (1 nacht 2 dagen…)
heh… ik heb trek in een wijntje nu
1tje maar hoor, want weg van rico betekend niet dat ik geen grenzen meer ken haha.
gewoon even uitblussen. gezellig metmijn moeder op de bank!
Ohja ik ben een paar dagen niet op ikkeben geweest…windows lag van de laptop af en moest er opnieuw opkomen…het probleem: we hadden een cd met windows maar die stopte telkens bij 95%. Nu moet het als het goed is weer bijna in orde zijn, maar ik ben dus niet thuis dus ik weet het ook niet.
ondertussen heb ik EN de strijkijzer op mijn hand gezet (een stoomkabine/strijkijzer) en ik heb met een pizzadoos perongeluk in mijn pols gesneden. ik was dat ding doormidden aan het scheuren, en ja ik let nooit op dus fletsj! daar ging ie.
alle 2 ook nog is aan mijn linkerhand
verder heeft rico nu dagelijks nachtmerries, dat is echt heel naar! vanochtend brulde hij alles bij elkaar dus we hebben hem lekker bij ons in bed genomen, het was bijna 7 uur en ik had zoiets. lekker even knus.
maar ik viel in een lichte roes en rico bleef netjes tussen ons in liggen.
toen begon hij gek te doen. hij strekte zijn linker arm naar papa en de rechterarm naar mama uit en ging kroele in ons haar en zei: roele roele roele.
en daarna had ie weer iets nieuws. wees hij naar mij zei hij: 1 mama" toen wees ie naar papa " 1 papa" en zo weer naar mij en toen weer naar papa enz enz enz. toen begon ik te schudden over mijn lichaam omdat ik zo moest lachen (probeerde me in te houden je weet hoe dat gaat) en toen kreeg Rico nog eens de slappe lach nou toen hield ik het niet meer in en hebben we samen om 10 over 7 s’ ochtends de slappe lach gehad… gevolg: papa wakker, maar wel met een BIG smile!
ik weet het beetje van de hak op de tak maar er was nogal wat… wat ik wilde vertellen dus bij deze… hoef ik geen topic apart te openen
Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Dec 2010 22:40:12