Nou we zijn terug. Rico was superstoer geweest.
Ze willen eigenlijk een kijkoperatie doen en daarna weer opereren… omdat ze er niet zeker van zijn wat er aan de hand is.
ik zei toen van; ja maar kan het geen allergie zijn?
ja dat kon… maarja dat was dus toch een keuze maken.
uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om het tot september af te wachten, als hij 3 is geworden. als het beter gaat door de zomer is dat natuurlijk oke maar als het vervolgens weer terug komt moeten we er toch weer aan geloven.
arme ziel ik durf het gewoon niet weer aan om te laten opereren. en die kijkoperatie schijnt heel erg vervelend te zijn voor zo’n mopje… dus dat wil ik liever niet. daarom hebben we afgesproken het toch nog af te wachten, om te kijken of hij eroverheen groeit en of die amandel uit zichzelf weer normaal gaat doen in de zomer.
Terug van KNO
kijkoperatie? kunnen ze niet zien dan of de amandelen weer aangegroeid waren? Maar wat vervelend joh, hoop echt dat Rico er niet meer zoveel last van krijgt!!
liefs woezel
was weer een arts assistent, dus ik snapte het ook niet je kunt dat toch zien via de keel die neusamandel? daar wist ie dus niks van. dus na de zomer gaan we naar een echte arts, want tis niks zo
heel veel succes en hopen dat Rico de zomer "ziekvrij"
doorkomt,
hoop echt dat het allemaal vanzelf goedkomt natuurlijk zonder operatie.
wens jullie alle goeds toe
gr.
Wat een vaag antwoord zeg! Daar kan je toch niets mee…
"We willen opereren, liefst zelfs 2x maar ja mevrouw het kan ook een allergie zijn???!!!"
Sorry hoor, maar dat slaat toch helemaal nergens op, stel dat het wel een allergie is dan zou je die kijkoperatie voor niets hebben laten doen?
Op die basis zou ik ook niet aan een (kijk)operatie beginnen.
Ik hoop zo dat het snel weer beter gaat en Rico geen operatie meer nodig heeft!!
Knuff van Jasper!
nou ik suggereerde eigenlijk \dat het ook een allergie kon zijn (hooikoorts oid?)
en toen zei hij dus van: ja dat kan… maar dat kunnen we pas onderzoeken als hij 4 a 5 a 6 jaar is.
ja daar heb ik dus niks aan.
maar volgens hem om het zeker te weten dat ziekte door zn amandelen komt moesten ze dus een kijkoperatie doen. dat vind ik raar want de vorige KNO arts (die dus WEL echt een echte KNO arts waws) kon je de neusamandelen via de keel wel degelijk zien. ik bedoel ze verwijderen die dingen toch ook via de mond/keel
dus dan moeten ze daar toch ook te zien zijn?! vond het zooo raar.
ik had er echt een naargeestig gevoel bij en dacht; nee dit wordt hem niet…
maar wat wil hij dan met die kijkoperatie bereiken dan? Zei hij dat hij de amandelen niet kon zien ofzo?
liefs woezel
Wat ontzettend vervelend dat jullie nu nog geen duidelijkheid hebben. Ik zou idd een gesprek eissen met een echte arts, want jullie lopen nu al lang genoeg met Rico en jullie hebben er gewoon recht op te weten of er iets met hem is of niet.
Groetjes,
Sandra
@Wil: nee hij wist niet eens dat je die amandelen via de mond kon zien en dat ze uit gaan van het verhaal van de ouders.
echt heel raar. die andere arts zei dat het het wel via de mond konden zien dus nou snap ik er ook geen bal meer van.
@Sandra: ja daarom, maar sowieso wachten we even deze zomer af. omdat het ook nu hooikoorts zou kunnen zijn. en dat kunnen ze nu nog niet onderzoeken…
Jullie blijven ook tobben met de amandelen? Wij met Jurian idem dito. Nu ook afgesproken om de zomertijd gewoon aan te kijken hoe het gaat en dan moet ik in sept/okt weer terug. De KNO arts is er een voorstander van om ze dan alle 3 (keel/neus en oren) te verwijderen. Want hij zegt dat Jurian heel doof moet zijn (er zit veel vocht achter de trommels) en dat de keel en neusamandelen ook groot zijn. Dat doof zijn merk ik echt niet bij Jurian. Ja dat hij veel ‘he’ zegt is gewoon de leeftijd maar soms test ik het en dan hoort hij het toch! …