Terug van de tandarts

Rico is weer goedgekeurd
het ging veel beter dan de vorige keer en hij heeft 2 auto’s gekregen.
over een half jaar moeten we terug. hij mocht het spiegeltje vasthouden en de lamp aanzetten
dit maakte dat de controle beter ging dan de vorige keer… toen leek het zo geforceerd voor hem.
enne ook mama is goedgekeurd (EINDELIJK NA 3 JAAR HEB IK EENS GEEN GAATJES OF WKB OF EEN KIES TREKKEN OF WAT DAN OOK JOEHOEE!)
wel gingen ze polijsten en tandsteen verwijderen. dit is bij mij nog nooit eerder gebeurd (belachelijk toch) maar deze tandarts doet netjes zijn werk (heb deze nog maar een jaar ofzo) echt goed gegaan en geen pijn gehad yeahh!!

Oo wat fijn zeg dat het goed ging, en heerlijk dat je niks had.
Wij, of nou ja Job, mag morgen weer.
Ben benieuwd, vorige keer wou ie zn mond niet open doen.

Goedzo! Wat een opluchting he, als je dan de tandartspraktijk weer uitloopt… weer een half jaar verlost van die akelige bezoekjes!

Hoe oud was Rico toen je hem voor de eerste keer meenam naar de tandarts?
Ik heb geen idee wat daar de richtlijnen een beetje voor zijn. Zelf ga ik in april weer, misschien Jasper dan ook eens meenemen? Maar hoe doe je dat als je zelf op de stoel ligt en dat kleine mannetje loopt overal aan de trekken of zet het op een gillen?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

pff hier moet ook een afspraak gemaakt worden voor de kleine maar hij al zoveel gaatjes…

before you judge me, try hard to love me

Wat fijn, zo’n goede ervaring bij de tandarts!

@mama van Jasper, Erik was net 2 jaar toen hij voor het eerst meeging naar de tandarts. Hij mocht even bij mij op m’n buik liggen toen ik in de stoel lag en toen keek ze ook even naar zijn tandjes. Vond 'ie prima. Maar papa was toen wel mee, dus op je vraag hoe het werkt als hij gaat lopen klieren kan ik geen antwoord geven. Binnenkort ga ik weer met Erik en dan alleen met hem. Dan kan ik je meer vertellen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers