Terug van de ka

we zijn er weer,pffff wat kan het uitlopen zeg…45 minuuten moeten wachten ondertussen had ze al koek en drinken al op uit me tas maar goed…

ze is weer helemaal onderzocht,alles was prima de darmen voelde ook soepel aan,geen vernouwing of verstopping…

kaitlyn heb dus weer voor 5 dagen klysma gehad,nu kleintjes van 5ml niet die grote die ze toen gehad heeft,verder moet ze ook 2 zakjes met iets erin ook voor ontlasting en dan haar eigen medicijn gebruiken.

als ze koorts krijg moet ik haar urine opvangen en naar de ha brengen indien weekend naar de hap en moet het nagekeken worden op blaas ontsteking/nierbek ontsteking en nier infectie

waarschijnlijk heb ze de koorts omdat ze haar poep ophoud,maar omdat door de koorts toch een bactierie is kan het op haar nieren gaan,omdat de ontlasting de urine tegenhoud pfffff hoop dat ik het goed uitleg…

over 2 weken belt ze op of iig de klysma geholpen heeft,dat moet het harde ontlasting weer eruit gooien en dat er alleen nog dunnere poep overblijft.

ik heb wel gevraagd voor verdere onderzoek,maar omdat het weer een nadere arts is wilt ze eerst dit proberen en dan na 2 weken als ze belt nog zelfde is dan wilde ze wel verder kijken.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

pppffffff nou daar ben je ook niet echt veel mee opgeschoten dus .maar ja door de klisma gaat het wel beter denk ik sterkte meid

groetjes marielle mama van
10-10-01

Tsja…ik weet niet hoor…
Laten we dan maar hopen dat die klysma helpt.
Maarre…dat heeft de vorige keer toch ook geholpen?
En ondanks dat had ze daarna toch nog last?
Nou, ik ga in ieder geval duimen voor haar!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ze heeft nu kleine klysma,die je ook in ziekenhuizen krijgt,beetje lijm achtig spul,die ze toen had was echt vocht om te reinigen en deze is om haar ontlasting die dil is dunner t e maken

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Pfffff zeg
Arm meisje
Hoop dat het wel werkt
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

de 1e zit erin,vergat erbij te zetten dat ze 3 dagen maar hoefd,maar als het niet opgang komt dan moet ze er 5

maar het was een gevecht pfffffffff,van binnen was ik mee aan het huilen met me meissie,en dan denk waarom,waarom

we zijn aan het aftellen en zondag krijgt ze een kadootje van me

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ahhh wat sneu, waarom onderzoeken ze nou niet meteen, wie denken ze wel dat je bent, je weet toch zelf wel hoe het met je kind is?

Pfff hopelijk helpt het en zo niet, meteen aan die bel hangen meis!!

Sterkte en een dikke knuf voor je meissie!!

Groetjes Nathalie & Co

Ja, ik had dus eerlijk gezegd ook wel verwacht dat ze nu eens verder zouden onderzoeken…
Maar ja, wie ben ik…(t.o.v. een arts)
Ik kan alleen maar hopen dat het gauw over gaat voordat ze er straks nog een soort “trauma” aan overhoudt (niet naar de wc meer durven ofzo)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

arme meisie .kan me voorstellen je hart huilt , nou heel veel knuffels .en sterkte
als het niet gaat geen drama maken, gewoon weer de arts bellen .dit kan toch niet .hoelang is dit nou al aan de gaan .

groetjes marielle mama van
10-10-01

nou hans en ik hebben besloten om vandaag geen klysma te doen,ze is nu al 4 keer gewweest en het was dunner,dus we geven hem als het weer dik is

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Laat haar maar lekker even op adem komen, wat erg voor haar, zo’n klysma!
Waarom sta je niet op een uitgebreid onderzoek? Zo wordt de kwaal niet definitief verholpen. Maak desnoods een afspraak bij een andere arts voor een second opinion, dit kan niet doorgaan…
En Kaytlin, we vinden je een kanjer hoor!!
Bianca we leven met je mee, heel veel sterkte allemaal!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl