we zijn er weer,pffff wat kan het uitlopen zeg…45 minuuten moeten wachten ondertussen had ze al koek en drinken al op uit me tas maar goed…
ze is weer helemaal onderzocht,alles was prima de darmen voelde ook soepel aan,geen vernouwing of verstopping…
kaitlyn heb dus weer voor 5 dagen klysma gehad,nu kleintjes van 5ml niet die grote die ze toen gehad heeft,verder moet ze ook 2 zakjes met iets erin ook voor ontlasting en dan haar eigen medicijn gebruiken.
als ze koorts krijg moet ik haar urine opvangen en naar de ha brengen indien weekend naar de hap en moet het nagekeken worden op blaas ontsteking/nierbek ontsteking en nier infectie
waarschijnlijk heb ze de koorts omdat ze haar poep ophoud,maar omdat door de koorts toch een bactierie is kan het op haar nieren gaan,omdat de ontlasting de urine tegenhoud pfffff hoop dat ik het goed uitleg…
over 2 weken belt ze op of iig de klysma geholpen heeft,dat moet het harde ontlasting weer eruit gooien en dat er alleen nog dunnere poep overblijft.
ik heb wel gevraagd voor verdere onderzoek,maar omdat het weer een nadere arts is wilt ze eerst dit proberen en dan na 2 weken als ze belt nog zelfde is dan wilde ze wel verder kijken.
Bianca,Dylan & Kaitlyn