Terug from skifahren!

hello ladies, nou wij zijn weer lekker thuis van het skieen… moet zeggen dat de heen en terugreis prima gingen met pippy (op de terugweg heb ze ff zitten miepen en in de bergen moest ze ff een kotsje doen van die haarspeltbochhies…maar gelukkig ving opa het grootste gedeelte op in een kleurboek hahahhaa)

jammer genoeg waren we met een klein gezelschap, manlief heb 2 broertjes, kleinste broertje, had zijn voet gebroken, bij het vorige weekendje weg, en andere broer die is half onderweg. teruggereden door een sterfgeval in zijn vrienden-kring, dus dat was niet zo’n prettig nieuws, ondanks dat was het toch wel gezelllig, maar ik vind het altijd moeilijk met zijn alle in zo’n huis, ik heb ook echt ‘alleen momentjes nodig’ en da’s toch wel een beproeving zo met la familia … pip had nu een eigen slaapkamer, en ondanks dat het een k reden was, dat mijn schoonzusje en schoonbroertje er niet waren, was ik daar toch blij mee !

en ze kreeg skietjes die je gewoon onder haar schoenen kon binden, nou nou … ze vond het kei leuk samen met mama of papa tussen de skies van die berg af roetsjen !!! (appeltje ei’tje met haar duim in de mond hahahhaa!!!
en mama die ging ook nog als een speer,was toch weer ff 4 jaar geleden en met mijn soepblikpootje was ik bang dat ik nog niet joffel in die skischoenen zou kunnen (want daar mogen ze wel eens wat anders voor uitvinden, rotschoenen, en zo charmant ook) maar dat ging eigenlijk prima, dus tijdens slaappies als opa en bonusoma thuis waren is mama nog ff aan de roetsj geweest op die berg !! heerlijk !

we hadden strak blauwe hemel dus dat was ook ff een voordeel… voor de hyves mama’s, de foto’s staan dr op !

Pippy is geboren 17.07.2009

Welcom back! Dat klinkt goed, jullie vakantie. Pippy op de ski’s, zo jong en al zo talentvol. Mét duim in de mond, dat wordt nog wat Ik ga de foto’s checken!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Welkom terug en fijn dat jullie zo’n leuke vakantie gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Welkom terug! Weer veilig en alles nog heel…
Wat een heerlijk verhaal, ik zou haast nog een wintersportvakantie overwegen…
Nee toch niet, dat is niet helemaal mijn ding. Heb op m’n vrijgezellenfeestje indoorskieen gedaan, en dat vond ik meer dan genoeg
Maar als ik je hoor over die kleine meid op de ski’s dan lijkt me dat toch super leuk! Wel balen van het slechte nieuws, legt toch een beetje een schaduw over je vakantie. Maar zo te lezen hebben jullie er toch het beste van gemaakt!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers