Terug bij af lijkt wel

ik weet t nu even niet meer
reno is ineens heel er onrustig geworden de afgelopen dagen
terwijl t best goed ging maar nu is t weer heel heftig ik heb nog steeds een straks schema rust en regelmaat
en ineens lijkt t niet meer te werken hij slaapt elke keer een half uurtje en is weer wakker en valt heel erg moeilijk weer in slaap maar meestal niet eens de afgelopen dagen
nu lees je veel over een sprongetje en zo maar dat is nu eigenlijk ook niet helemaal de tijd zoals ik dat lees

iemand tips verder
alvast bedankt

groetjes mirelle

is inbakeren niks???
heeft hier ook prima geholpen. of reno heel strak instoppen!!!
zodat hij toch geborgenheid heeft. of een slaapzakje of iets dergelijks.
probeer wel je schema te volgen. en huilen mag best even hebben ze ook wel even nodig. Teminste lieke wel op die leeftijd.

suc 6 ik weet hoe moeilijk het is als je kindje onrustig is, en je weet niet waarom dat is erg frustrerend. maar het gaat ook over!!! lieke is 4 maanden en het is helemaal over.

groetjes gytha

Hoi,

Wat bij ons helpt is als Anne na 3 kwartier/ uur wakker wordt
de speen in doen en dan slaapt ze zo weer verder.
We hebben gisteren ook haar bedje een kwartslag gedraaid
(stond tegen de muur en nu voor het raam) en Anne heeft 3 uur achter
elkaar geslapen.
Normaal gesproken slaapt ze hooguit anderhalf uur.
Is dit misschien wat?
Laat je nog even wat horen.

Groetjes Heleen. mamma van elke 2 1/2 jaar en Anne 12 week

hallo

ja speentje wil hij niet erg omdat hij zijn duim aan t ontdekken is…
toevallig hebbe we dat nu ook geprobeerd het bedje draaien toevallig net gedaan dus ben benieuwd nu ziet ie niet zoveel want is donker nu maar ben benieuwd
hoe hij er morgen op reageerd
en hij ligt al strak ingestopt en een slaapzakje sinds maandag en idd ze mogen huilen maar je merkt nu gewoon dat t erger is dan alleen maar even huilen maar we houden goede moed hoe moeilijk t af en toe ook is we weten waarvoor we t doen als ie dan een keer weer lacht zijn we weer gesmolten…

laat snel weten hoe t gegaan is

groetjes mirelle

Week 3,5 t/m 17,5 is ongeveer een gebied van sprongetjes. Zitten maar 3 weken tussen die niet onder het sprongetje vallen. Kan dus makkelijk dat het wel een sprongetje is hoor waar Reno last van heeft.

Dat sprongetjesschema is een ongeveer-richtlijn. Rond week 9,5 eindigt er een sprongetje en hij is nu toch 9,5 week? Dan zit-ie net aan het eind van die periode of hij is al begonnen aan de sprongetje-periode die bij 10,5 week begint.

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Groetekes, Sje

hallo sje

ja idd dat hoorde ik ook al ja dus ik sla me er maar doorheen en geniet maar van zijn gelach …
vannacht heeft ie t weer best goed gedaan en vanmorgen ook hij was al wakker toen ik kwam maar lag op zijn gemak rond te kijken en ik praat tegen hem en krijg een hele lieve lach toegeworpen
bedankt voor de reactie’s

groetjes mirelle