Tenenloop


#1

ik heb een dochter van 3 jaar en 3 maand en ze loopt vanaf dat ze 11 maamd los en dat doet ze vanaf het begin op haar tenen . dat doet ze 99% van de tijd, stil staan staat ze wel eens plat maar ook vaak op de tenen, nu zijn we bij de ortopleet geweest, en ze heeft verkorte kuitspieren, er werd gelijk nacht spalken aan gemeten, en deze heeft ze nu 1 week, ze heeft er niet veel moeie mee, alleen slaapt ze onrustig en al 3 x om half 4 klaar wakker en niet meer willen slapen, maar ja zal wel even moeten wennen, ze gaat ook 1 x per weer naar de kinderfysio,
vraag hebben jullie ervaring hoe gingen jullie zoon en dochter er mee om? hoelang hebben ze de nacht spalkjes aan gehad, en hoe gaat het nu? de fysio geeft aan dat gipsen bete voor haar zal zijn, hebben jullie zoon of dochter dit ook gehad en hoe veliep het en hoe was het resultaat,

Gewijzigd door - mama0509 op 27 Jan 2013 19:38:41


#2

Ik heb er geen ervaring mee, wel heb ik er vaker van gehoord.
Wat ik me eigenlijk afvroeg. waarom heeft het consultatiebureau je niet eerder door gestuurd. Ik wil geen onrust kweken maar dat vroeg ik me zo af. Gipsen beter geef je aan. Dat betekent 6 weken in het gips ongeveer?
Ik heb het hier niet eerder op het forum tegen gekomen. Misschien even googelen? Het zou wel mooi zijn als het voor school gaan zijn in orde is. Zou het met gipsen sneller verholpen zijn?

Groetjes, en veel sterkte.


#3