Tenen krommen

Hoihoi,

Sarah trekt alles van haar voeten af en ik ben zo al aardig wat sloffen en sokken kwijt geraakt.
Nou heb ik gister voor haar schoentjes gekocht, niet omdat ze loopt maar meer voor de warmte.
Ik heb maatje 18 gekocht, ze heeft maatje 16/17.
Nou heb ik expres schoentjes gekocht die je zover mogelijk open kunt doen want: Zodra die schoen haar voet raakt kromt mevr de voeten zodat ik die schoentjes met geen mogelijkheid aankrijg.
Wat nu? Iemand enige tips?

Lfs maaike

Het krommen van de voet is een reflex wist mijn schoenmaker mij te vertellen. Kwestie van wennen. Bij mijn dochter deed ik eerst altijd slofjes aan, daardoor wende zij ook aan iets “zwaarders” aan haar voetjes.
Succes!

Lilypie Second Birthday tickers

Ja hier ook eerst zachte slofjes. en daar die zachte zool kon ik mooi onder haar voetjes kriebelen,zodat ze haar teentjes weer strekte, deed ze hier nl ook meteen krom. Ik kreeg die slofjes dan toch aan omdat ze elastisch zijn. Ook deze kun je laten voeren voor de warmte, kijk maar eens op www.roosjes.eu
daar hebben ze erg leuke slofjes!

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ze heeft al heel lang slofjes aan en daar kromt ze idd haar tenen ook in.
Ze heeft nu van soksloffen aan.

ja dat schijnt een reflex te zijn inderdaad, dat krommen van de tenen, maar wat ik zelf wel merk is dat slofjes met klitteband veel makkelijker gaan dan slofjes met veters. Die krijg ik bijna niet aan. Mijn zoontje heeft van die all-star slofjes gekregen, die zijn dus met veters. Super stoer, maar niet aan te krijgen, hoewel ze wel een maat groter zijn dan zijn eigen maat… Dus mooi voor op de kast helaas. Daar houd ik dus in het vervolg zeker rekening mee bij het kopen van slofjes en later ook zijn eerste schoentjes.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker