Hallo,
Mijn zoontje van 4 1/2 maand is nu zeker al 4 weken aan het klooien met z’n voeding. Wat eerder nooit problemen gaf geeft nu steeds meer problemen.
En eigenlijk word ik er gek van.
Eerder kreeg hij altijd Nutrilon standaard 1 dit heeft hij tot 3 1/2 maand lekker gedronken en was er nooit wat aan de hand. Op een gegeven moment begon hij te klooien( lees krijsen/wiebelen/overstrekken) tijdens de voedingen. Zodra de voeding er zat was er helemaal niets meer aan de hand.
Afgelopen week, weigerde hij steeds vaker de fles en wilde gewoonweg niet drinken. Over een fles deed hij een dik uur en dan zat er nog maar 150 ml in.
Nu heb ik dan toch de stap gewaagd om Friso Comfort en Friso Standaard te gaan gebruiken. Hij drinkt deze flessen (210ml water) heerlijk leeg af en toe een gilletje of een wiebeltje. Maar nu lijkt het alsof hij na die tijd minder gezellig is. Hij is wat sneller aan het jammeren. Ook heeft hij z’n stem ontdekt en gilt de heleboel bij elkaar. Nu weet ik af en toe niet meer of het een gil is van ongenoegen of van plezier.
Die voeding het komt me de neusgaten uit en weet eigenlijk niet meer zo goed wat we hiermee moeten.
Aankomende vrijdag naar de kinderarts en het daar nog maar eens op tafel leggen.