ligt het aan Sofie? ze keek wel maar toen ze hetzelfde filmpje nog een keer afspeelden was haar aandacht weg! Doen ze dat vaker bij de teletubbies, gewoon een filmpje van een negermeisje die wat vlechtjes in haar rasta haar kreeg en dat 2 keer achter elkaar, sofie had zoiets van mama wat doe je me aan terwijl ze vanaf vorige week ingespannen kijkt naar sesamstraat!
Teletubbies
Whahahahahahah Jij hebt nog nooit de teletubbies gezien dus!!! Dat doen ze dus altijd, alles herhalen… zucht de meeste kids vinden het geweldig, Eva vond het ook maar niks… Weet je wat trouwens leuk is? De bruine beer in het blauwe huis is super en nijntje, allebei om half 6 op z@ppelin, nijntje elke dag van ma-do en bruine beer op vrijdag, echt heel leuke programma’s!
Groetjesssssssssss
Veronica en Lucas vinden de Teletubbies echt leuk. Sesamstraat vinden ze beide niets aan. Tweenies, daar is Veronica wild van op het moment. En Rollie Pollie Ollie (kindernet) Ratjetoe en verder bijna alles van Zappelin. Voor Veronica dan. Alleen Lucas kijkt verder geen tv. Vindt ie echt niets aan! Behalve teletubbies dus… Ach vind het wel lief hoor. Eerste keer dat ik het zag, dacht ik ook: wat is dit?! Maar nu vind ik het zelfs wel leuk, kun je nagaan, als “meisje” van 27 jaar!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo