Teletubbie po voor Evianne?

Na het doopfeest afgelopen zondag, was de teletubbie van Amber blijven liggen. Evianne heeft het nooit echt met knuffels. We hebben wel al vanalles geprobeerd, maar ze heeft niks ( behalve dr fiep ) wat echt belangrijk is voor dr. Maaaaaaaaaaaaaaaaaar je snapt het wel, deze teletubbie was meteen het einde. Ze neemt hem zelf mee naar bed ( heeft ze nog nooit gedaan ! )Nu willen we natuurlijk graag ook zon teletubbie voor dr halen, maar ja nergens te vinden dat kreng. Hij is rood ( po dus) zon 18 cm lang ( zittend gemeten en zonder antenne )en heeft een balletje in zijn lijfje wat klinkt als zo`n chineese balletjes die je door je vingers moet laten rollen ( snappen jullie het of ben ik weer lekker vaag ? )Hij heeft een hard gezichtje en verder een pluche lijfje met een vierkant spiegeltje op zijn buik. Misschien dat jullie hem ergens tegenkomen ?

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 26 Aug 2004 22:51:07

ja bij de bart smit…2 jaar geleden(lala)

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Nils heeft zelf Lala (de gele) als knuffel. Deze heeft hij 3 jaar geleden gekregen en hij kwam bij Intertoys (Roermond) vandaan, als ik mij goed herinner. Deze teletubbie heeft alleen niet 't balletje, waarover je 't hebt (begrijp je wel hoor, Nils heeft ook nog een Poeh-beer die ook z’n balletje in z’n buik heeft). Wel heeft lala een gezichtje van plastik en een lijfje van pluche. Misschien hebben ze ze nog steeds wel bij de Intertoys (hoewel, de teletubbie-rage is een al een tijdje op z’n retour).

Mijn vriendin is vandaag kijken of ze hem nog hebben bij de prenatal in Almere. ( daar had ze hem ook gekocht ) In Roermond hebben ze hem daar niet. Ik heb de prenatal ook een mailtje gestuurd. Ben benieuwd wat voor een rectie erop komt. En Kitty als je dat zou willen vragen… zou ik heel blij mee zijn.

Hoi Astrid,

Had je al op Marktplaats gekeken?
Wie weet is er daar wel 1 te koop.
Succes!!

Groetjes, mamma van Stephan

marktplaats was er geen, wel eentje op e bay(http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=117&item=5515699285&rd=1#ebayphotohosting ). Daar heb ik op geboden ( onder de naam addaai ) en dan zie ik wel want het is geen Po, maar wel een lala. hihihi geen idee of dat verschil uit maakt.
Maar ik blijf dus zeker op zoek naar Po !!!
Dus opletten hoor !!

Ik ben ondertussen heftig verder aan het zoeken, maar vind niks en tot mijn grote ergernis doet mijn pc ook nog raar ( kan geen twee of meer internet explorer vensters meer tegelijk openen )Ben al de hele avond bezig met het zoeken naar die Po en naar het oplossen van het probleem met mijn internet explorer. Word er erg gaar van zo langzamerhand, maar ja effe ikke bennen doet weer goed.

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 28 Aug 2004 22:28:01

Goh, ik had toch wel verwacht dat er eentje te vinden was. Juist omdat ze niet meer zo heel “hot” zijn als een tijd geleden.

Enne…computers kunnen HEEEEEL irritant doen (weet er alles van, grrr )
Gelukkig doet ie het nu prima (effe afkloppen, haha)

hahaha gauw afkloppen ja, want dat horen ze en dan…
Ze zijn wel te vinden, maar net niet die ik zoek. Schijnen er toch in alle maten, geuren en kleuren te zijn. pffffffffffffffff moeilijk hoor, ze moest eens weten.
En mijn vriendin kon vanmiddag niet bij hun in Almere gaan kijken omdat hun kleintje ziek was vannacht ( overgeven). Er schijnt een hele vervelende buikgriep te heersen, maar ja wat wil je met dit weer. Maar gauw op naar mallorca dan ?

hahaha zo kom ik ook wel aan me sterretjes hahahaha.
Nee maar ik bedacht me net, misschien lopen ze op Mallorca wel achter met de teletubbie rage en hebben ze ze daar.

Ik heb onlangs nog wel gewone Teletubbie-poppen bij de Intertoys gezien. Of trapt ze daar niet in en wil ze perse die met een balletje in zijn lijf?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Tsja, als ze persé zo’n rammelballetje erin wil en je vind echt alleen maar “gewone” Po’s, dan wist ik het wel hoor.
Dan kocht ik een klein belletje (of een rinkelballetje voor poezen bij de dierenwinkel, wat kan jou het schelen) en die naaide ik dan zelf wel in de buik van Po. Moet denk ik niet zo heel moeilijk zijn.
Of denk ik nu weer te makkelijk?

Ik hoop dat je alsnog de juiste vind!

Ga ikke wel doen hoor als ik er geen vinden kan. Ik heb zelf toevallig nog twee van die specifieke balletjes liggen ( heb ik ooit gekregen ). Maar ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om eraan te komen. Wel een leuke uitdaging. Zo kom ik wel allemaal andere leuke sites tegen zoals bv deze, http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=6&uid=2270384&

Héle handige sites!!! Vooral als je een knuffel kwijt bent.

Zullen ze die ook hebben voor graafmachinetjes van circa 10 centimeter die kapot zijn gegaan? Die kreeg Jens bij de spaarweek van de Rabobank en ik had mijn collega (ik werk daar zelf) al gevraagd of ze in het magazijn wilde kijken of ze er nog waren, maar ze waren al op.

Kun er allicht naar zoeken. Heb je er toevallig een foto van want hahaha ik zit er nu toch in.

JAaaaaaaaaaaaaaaaa Joepie, Lang leve de top1toys in Roggel. We hebben er eentje, blij blij blij hoef ikke niet meer te zoeken, geeneens balletjes erin te naaien.

Heeee, te gek zeg!
Evianne blij, mamma blij (en pappa vast ook, haha!)
Veel plezier ermee Evianne!

Ja joepie we hebben er met zn drietjes al heerlijk mee gespeeld. Stom he, drie avonden zoeken op internet, allemaal mailtjes naar die speelgoedgiganten en ik vind hem hier een dorp verder op. Ik dacht in zon dorp gaat die verkoop niet zo snel en hebben ze het misschien nog wel in het assortiment. Hahahaha gelukt dus.

Zo zie je maar: de aanhouder wint!

Wat zal Evianne blij zijn geweest.

En nou een foto van het gelukkige gezinnetje met Po, hihi!
Maar serieus, een foto van Evianne met haar Po lijkt me echt leuk! (hint, hint )