Volgens mij zat dat allemaal prima programma’s/filmpjes voor Danique hoor! Als je nou zei dat je haar liet kijken naar ‘Zombies kill’ en ‘Terror of horror!’ dan zou het wat anders zijn!
Eva kijkt zelf heel graag naar Bumba, dan gaat ze meeklappen met de kindjes, die dan zingen: ‘Bumba! Bumba!’ En de Teletubbies vindt ze ook leuk. Als de gele dan springt, roept ze echt áltijd: Jaaaaaa! Die gele heeft ze ook thuis, dus die kent ze het beste. Sesamstraat is prima, al is dat misschien nog iets te moeilijk, net als Dora. Ze tellen daar al enzo he en dat is nog wel moeilijk. Kindjes houden volgens mij nu nog van simpele, makkelijk te behappen filmpjes, waar nog niet heel veel in gebeurt. Het gaat om de kleuren en de bewegingen. En dat ze bv mee kunnen klappen! Ik laat Eva soms kijken naar ‘Koekeloere’, over Piertje en Moffel de Mol. Ik vind dat zelf grappige filmpjes, maar Eva heeft er nog geen interesse in omdat er te veel in gepraat wordt en ze nog geen verbanden kan zien. Ze snapt bv niet dat Piertje boos is omdat Moffel een kleurwedstrijd heeft gewonnen terwijl hij een hele slordige kleurplaat had…is allemaal te ingewikkeld. Kleur en simpel, dat is het fijnst! Maar als Danique graag Sesamstraat kijkt, lekker laten doen hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama