Opzich is voor best veel dingen een oplossing maar hierin weet ik even niet wat wijsheid is.
Als Rico naar bed gaat, trapt hij constant tegen de achterkant van het bed aan, en dan niet 1 of 2 x maar echt een half uur achter elkaar.
ik heb hem in het begin een paar keer naar boven gelegd maar goed dat werkt niet.
ook zeggen dat het niet mag werkt niet.
het maakt echt lawaai en de bovenbuurman vroeg al wat die herrie was s’ochtends en s’avonds. (Hij doet het ook als hij wakker wordt)
ik legde het wel uit natuurlijk maargoed ja wat kan ik eraan doen haha…
Negeren helpt trouwens in zoverre dat als hij moe genoeg is dat hij in slaap valt
doen meer kindjes dit?
Tegen de achterkant van het bed aan trappen
Morgan bonkt wel maar hoe weet ik niet, maar ook hier gaat regelmatig de babyfoon wat zachter,
Groetjes,
Michèle
Dani doet dit ook met zijn voetjes, alleen niet zolang. Dit duurt maar een paar minuutjes en dan draait hij op zijn buik en gaat dan dus met zijn hoofdje bonken. In het begin lag hij altijd tegen het bed aan en dit duurde soms wel 15 tot 30 minuten. Nu ligt hij meestal van het bed af en horen wij het dus niet meer.
Dani maakt er ook een bepaald geluid bij (ja we hebben een raar kindje haha) en dat horen wij natuurlijk wel. Dit bonken en geluid maken doet hij ook in de ochtend.
Ik denk dat hij dit doet omdat hij dan in een lichtere slaap zit en nog probeert om in slaap te komen. Misschien dat dit voor Rico ook een manier is om in slaap te komen.
@Michele: maar jij vind dit dus net als ik geen rede om hem te verbieden?
ja het is lastig voor de buurman blijkbaar maar goed, ik ga m niet vastbinden!
@Saro: ja dat zou inderdaad ook goed kunnen, dat het gewoon is om in slaap te komen… maar goed eerst deed ie dat eigenlijk ook niet… weer iets nieuws dus
Maargoed ik kan de buren niet tevreden houden,
wat ben ik BLIJ als we hier weg zijn zeg…tjonge…
gezeur altijd.
Maar hij trapt echt zo hard dat ik af en toe bang ben dat ie de achterkant eraf trapt hahahha.
zijn slaapkamer ligt ook langs de huiskamer… ofja ertegen aan tegen een gips wandje dus je hoort het nogal goed.
bij opa en oma springt hij altijd in bed,
dat hoor je dan ook heel goed, (campingbedje he)
Zij wonen sinds kort in een heel oud huis dus het is echt behoorlijk gehorig.
als hij dan begint te springen is het net alsof hij wel is door het plafond kan zakken hahahahaha
Zou er ook gewoon niets aan doen. Kun je ook niet want verbieden helpt waarschijnlijk niet. Vroeger deden ze nog weleens schuimrubber tegen het bedje aan maar dat is zo gevaarlijk. Dan heb ik liever een boze buurman.
Rens is nu ook opeens begonnen met heen en weer wiegen in z’n bedje. Hij zit dan op z’n knietjes met z’n hoofd op het matrasje en dan wiegt hij heen en weer zeg maar. Is van de laatste weken waarschijnlijk, heb het hem eerder niet zien doen. Nou ja wij hebben natuurlijk de mazzel dat we het niet horen want hij doet het niet tegn de kanten aan.
gr Ramona