nou ik ben zo lomp geweest vandaag,
ik struikelde ergens over en ik knak zo mijn teen om.
ik had naaldhakken aan en een spitse neus schoen dus hij kwam behoorlijk klem te zitten.
nu is het net onder mijn nagel en eromheen heel erg gekneust (mag ik hopen dan, want als het gebroken is ben ik nog verder van huis)
heb 'n uur zitten koelen en het doet nou nog zeerder dan daarvoor.
Heb ik weer he,
ik kan rico niet eens optillen, moest mn voet omhoog houden.
maargoed aangezien ik de rust zelve ben (ahum juist ja)
zal dat nog een hele klus worden om te rusten.
Teen gekneust auww!
Dat jij nog zo druk kunt zijn op naaldhakken!
Maar hopen dat het niet gebroken is. Toch maar even voet hoog houden he!
Groetjes Bianca
Uuhh… moet je niet even langs de eerste hulp als je twijfelt over een breuk? Sowieso als het erg opzwelt even langsgaan hoor!
En trouwens… wauw! doordeweek op naaldhakken lopen! Chique hoor!
Nou, rustig aan met je pootje he!
liefs
hup strakke bergschoenen aan en lopen…
tenminnste dat was bij mij toen zo
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
haha ja die naaldhakken blijven even in de kast. nu loop ik op sloffen of op celtics (sportschoenen)
dat is ZO niet inge… maargoed heb weinig keus…
@Liske: nee het is niet blauw ofzo, alleen dikker dat merk ik als ik in mn schoen wilde.
maargoed het voelt nu als een kneuzing maar dat merk ik gauw genoeg wel
mn teen stond scheef maar ik heb die terug geduwd omdat ik er van schrok… rijco vroeg al of ik wel normaal was hahahahaha.
maar het ging zo in een opwelling.
hij staat nu weer recht en nu gaat het redelijk.
ik kan er weer zachtjes op lopen.
@kimmetje. haha ik geloof het alla minute maar ik wil mn teen toch ook even rust geven
@ liske tot mijn ongeluk deed ik alles op naaldhakken incl sprintjes trekken naar de tram. Maar ja een keer goed onderuit gegaan (met gympies aan) en mijn knie was toen zo baggerslecht dat ik er nooit meer aan begonnen ben.
@ Inge lekker ding ben je ook he
Groetjes,
Michèle
Ik draag ook geen naaldhakken meer hoor
Alleen als ik weg ga, maar eigenlijk vrijwel nooit met Seth.
Alleen wat schoenen met kleine hakjes, en heb nu leren gympies (moet ik nog erg aan wennen).
Morgen ga ik, als het lukt, nog een paar schoenen scoren
Maarre… Inge… is niet zo handig
Hoop dat je er morgen niet zo’n last meer van hebt!
En anders misschien wel even denken aan een dokter.
Liefs, Anne
@Michele; haha ik vind jou ook wel een lekkerding hahahaha
even serieus…
ik ga morgen toch naar de dokter want hij is inmiddels 2 keer zo dik en begint blauw te worden.
ik ben nog steeds aan het koelen, maar met ijs doet het nog zeerder omdat het stijf wordt dan.
zit toch aan een breuk te denken.
ohjee… dat wordt dan gips om de grote teen verdorie! dat is echt niet oke dus
Hoi hoi,
ik zou idd maar even langs de eerste hulp gaan en een fotootje laten maken… mijn zus heeft een maandje geleden haar teen heel hard gestoten en die dacht ook dat het alleen gekneusd was… die ging laat in de avond toch maar even voor een fotootje en bleek een breuk te zijn… het was niet leuk, maar wat hebben we gelachen, de muts hihi… veel sterkte enneeeee… ik hoop dat ie idd gekneusd is… Succes!
Grtz Von
oei pijnlijk!! ben je inmiddels al een foto weze maken
het schijnt dat een kneuzing meer pijn doet dan een breuk he maar heb nog nooit wat gebroken (effe afkloppen)dus het is een gerucht haha
ik heb nooit op naaldhakken kunnen lopen sta echt te wankelen op mijn benen dan
loop altijd op laarzen met platte zool of sportschoentjes
ben af en toe wel wat jaloers op al die meiden die zulke naaldhakken kunnen dragen het staat wel onwijs leuk.
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
Ooohh nou ik loop dus de hele dag op hakken voor mijn werk, kan ze niet uitstaan! Pijnlijk joh! Liefst op blote voeten, slippers of lage schoenen! Nee het is dat het moet en ik kijk altijd uit naar vandaag (vrijdag) dan is het hier casual day, dan mogen platte schoenen, joehooooooo! hahahahah ;0
haha ja ik weet het ik ben een muts
nou ik heb nu schoenen waar ik redelijk mee kan lopen (nog steeds hakken…no comment!)
ik ben niet naar de dokter geweest, wij waren vergeten rico’s ID kaart aan te vragen en dat moest deze week en morgen had ik geen tijd.
dus daar zijn we heen gegaan en toen ik de dokter belde was ie al niet meer bereikbaar… pfff
nouja het gaat met deze schoen redelijk
het is niet dikker geworden en ook niet blauwer.
heb gisteren uren zitten koelen en dat heeft toch wel geholpen.
ik kan alleen niet in weet ik hoeveel schoenen
heb 3 paar naaldhakken
daar ga ik nu niet op lopen.
heb 2x laarzen waarvan ik er in 1 niet in kan komen met mijn teen (hihi)
de andere paar laarzen kon ik nog wel aan maar die waren versleten dus die heb ik met oogpotloot zwart staan kleuren als een bezetene want we moesten de bus halen.had ook nog sport schoenen maar die zijn echt niet mooi dus ik wilde niet voor gek lopen in de stad…
en dan had ik nog een paar paar (snap je m nog?)) korte laarsjes maar die paste ook niet ivm mijn teentje
vorig jaar waren we dus in nederland gebleven
maar omdat rico zo ziek was geworden vinden we het een beetje eng om heel ver weg te gaan. dus we gaan helemaal boven in frankrijk, is 3 uur rijden.
mocht er wat zijn, zijn we ook zo thuis natuurlijk.
maar wel een heel mooi plaatsje! en een mooi park!
zit in de buurt van het astrix parc. (van astrix en oblix ofzoiets)
Oh lekker joh en ja dan moet je een id hebben ja, Wij helemaal met het vliegtuig. Has je dan ook al pasfoto’s van rico??
Groetjes,
Michèle