Te zwaar?

Ik vind het met het gewicht wel meevallen. Ik vind eerder dat je haar iets te weinig geeft. De hele ochtend niks vind ik wel erg lang. Er zijn genoeg gezonde alternatieven die je haar s’ochtends tussendoor kan geven. Zou persoonlijk wel haar flesje voor het slapen gaan weghalen. Ze went er vanzelf wel aan dat dit niet meer bij het slaapritueel hoort. Want dat heeft ze helemaal nog niet nodig.

Ik geef Tim en Daan ook altijd gezonde dingen maar af en toe iets lekkers moet kunnen. De jongste eet alleen nog geen patat, maar verder wel alles. Ook lasagne, zo ongezond vind ik dit niet. Gewoon lekker groente doorheen doen. En we eten ook niet iedere week pizza, patat of lassagne. Zo af en toe moet kunnen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Goh, ik geef ook niet elke dag cornflakes, het is gewoon wat ter afwisseling! En ik geef wel de “suikerloze” varianten. Ik controleer de suikers en calorieën ook op de doos en op zich is dat niet echt veel meer dan een boterhammetje!!!

De sojamelk krijgt ze op aanraden van de kinderarts omdat ze koemelk niet echt super verteerde,

Ik heb trouwens wel het gevoel dat ze op twee weken tijd wat afgeslankt is, hoewel dat ik niet echt veel aan haar schema heb veranderd momenteel. Ik geef haar wel iets minder melk, ik voeg wat water bij haar flesje. Helemaal afschaffen is nog niet gelukt …