Te weinig?

Ik heb een vraagje, maak me namelijk een beetje zorgen.
Daimy eet sinds 2 dagen fruithapje en groentenhapje op aanraden van de kinderarts. Ze dronk namelijk erg slecht en ze dacht dat ze toe was aan ander eten.
Nou heb ik het idee dat ze vandaag te weinig heeft gegeten, het is namelijk als volgt.

6 uur 90 cc flesvoeding
9.30 fruithapje half potje
11.00 140 cc flesvoeding
13.30 fruithapje half potje ( dacht dat ze honger had)
16.00 half potje groentenhap en 130 cc fles

nou heeft ze nog 1 voeding te gaan maar heeft nu dus nog maar 360 cc gedronken.
Zit er veel vocht in fruit/groenten hap ???
Ze is wel levendig en vrolijk, maar weinig geslapen vandaag…
water tussendoor wil ze ook niet en als ik 5 voedingen geef, (gister gedaan) dan drinkt ze in totaal dezelfde hoeveelheid.
Iemand die dit herkent ??

Liefs een onzekere mama

Gewijzigd door - Asje op 23 Mar 2008 19:39:09

Geen idee, hou de luiers in de gaten. Zijn dit er genoeg dan is het goed. Je kunt ook altijd even het cb raadplegen.

ps,
dit is de code van je ticker/banner…wel even het sterretje eruit verwijderen anders doet hij het niet
[*img]http://b1.lilypie.com/cowPp1.png"%20alt="Lilypie%20Eerste%20Verjaardag%20Ticker"[/img]

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ze plast wel genoeg, maar zal het zeker in de gaten houden…

[img]http://b1.lilypie.com/cowPp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hey

jouw kindje is dezelfde leeftijd als die van mij en mijn voeding is als volgt

8:00 200cc fles
12:30 half fruit hapje
13:00 200cc fles
16:00 half groentehap
17:00 200cc fles
21:30 200cc fles
na elke fles een goede plas luier
heb je een beetje een indicatie

hai,

thanks voor je schema.
Ik geef nu ook half potje groentehap maar geef daarna meteen de fles. Kan ik bet er even wachten ???
Ze drinkt gewoon niet zo veel dus denk dat ze niet zoveel nodig heeft. Ze plast wel goed en is ook erg vrolijk.
Maar jouw kindje word dus pas om 8 uur wakker?? wel lekker…
Hoeveel weegt die kleine van jouw ???

Groetjes Angelique

hey

nou ik geef ook heel vaak de fles gelijk achter de groenten aan omdat ze dan laat wakker wordt, maar die van mij is nogal een vreet schuur hihih dus die eet het wel op. En Noël woog op 4,5 maand 6935 gr en was toen 63 cm lang hihi een dikkertje…

en ja qua slapen is ze erg makkelijk de laatste fles tussen 9 en 10 en dan slaapt ze tot half 8 of 8 uur en geef ik dan half 9 de fles…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker